Gå til innhold

En øl til...

Gjest begynner å lure litt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sånn d begynner

Det er et begynnende problem, for slikt startet det med min eks... måtte ha seg et par koseøl om dagene - og i helgene festet han hardt, så sant han hadde penger til det.

Han kunne sitte alene og pilse og kose seg,

var titt og ofte i ukedagene han var beruset. Satt og hadde fest på nettet han, blink, nettby, msn osv... skålet med fremmede og var så giret.....

Øl er jo alkohol og hvis du må ha det så ofte så....

Joda, mange tar seg en pils om kveldene for å slappe av...

men man kan da slappe av uten noe alkoholholdig? Er jo som å ta sovemedisin for å slappe av??? Hmmm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354211-en-%C3%B8l-til/#findComment-3037771
Del på andre sider

Det er høyst individuellt. Jeg vil ikke si at et par pils hver dag utgjør et problem. Selv hadde jeg et par år der jeg drakk 5-6-7-8 pils hver eneste dag, det var ikke noen tvangshandling, bare den settingen jeg levde og arbeidet i. Det var en periode der jobben aldri gikk ut over det sosiale livet. Det var sannsyligvis den beste perioden i livet mitt. Hittil.

Jeg flyttet tilbake til Norge og returnerte til det sedvanlige, dritkjedelige, prektige, norske livet. Det burde egentlig ha dyttet meg rett inn i alkoholmisbruket, men det gjorde det ikke.

Jeg ville ikke bekymret meg, men dersom et par pils blir til 4 blir til 6, så kanskje det er på tide å snakke om det. Hvor gammel er fyren?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354211-en-%C3%B8l-til/#findComment-3037858
Del på andre sider

Gjest begynner å lure litt

Det er høyst individuellt. Jeg vil ikke si at et par pils hver dag utgjør et problem. Selv hadde jeg et par år der jeg drakk 5-6-7-8 pils hver eneste dag, det var ikke noen tvangshandling, bare den settingen jeg levde og arbeidet i. Det var en periode der jobben aldri gikk ut over det sosiale livet. Det var sannsyligvis den beste perioden i livet mitt. Hittil.

Jeg flyttet tilbake til Norge og returnerte til det sedvanlige, dritkjedelige, prektige, norske livet. Det burde egentlig ha dyttet meg rett inn i alkoholmisbruket, men det gjorde det ikke.

Jeg ville ikke bekymret meg, men dersom et par pils blir til 4 blir til 6, så kanskje det er på tide å snakke om det. Hvor gammel er fyren?

Han er i midten av 20-årene. På fest skyller han den ene ølla ned med den andre. Ikke bunn i gutten. Skal følge med på utviklingen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354211-en-%C3%B8l-til/#findComment-3038347
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...