Gå til innhold

Jeg som ikke tror på Gud engang...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Sukk, jeg skjønner ikke at det ikke går an å like dette :o)

Jeg skjønner det veldig godt... satt og ventet på det store i din link, var innom noen av de andre videoene av henne og må bare si at jeg har hørt mange andre synge de tilsvarende sangene mye bedre... og jeg er den som vanligvis liker ting andre ikke forstår seg på....

Jeg skjønner det veldig godt... satt og ventet på det store i din link, var innom noen av de andre videoene av henne og må bare si at jeg har hørt mange andre synge de tilsvarende sangene mye bedre... og jeg er den som vanligvis liker ting andre ikke forstår seg på....

Neineineineinei, det øret hører jeg ikke på.

Jeg syns hun er helt fanastisk, og tar en sånn ektehet med seg inn i musikken at jeg blir rørt inn i sjelen.

Så det så :o)

Gjest Hulderen

Neineineineinei, det øret hører jeg ikke på.

Jeg syns hun er helt fanastisk, og tar en sånn ektehet med seg inn i musikken at jeg blir rørt inn i sjelen.

Så det så :o)

''Jeg syns hun er helt fanastisk, og tar en sånn ektehet med seg inn i musikken at jeg blir rørt inn i sjelen.''

Så forskjellig man kan oppfatte ting. Jeg satt og tenkte at det var synd de filmen henne så tett på, ansiktsuttrykket virket så overdrevet og teatralsk, det hadde vært bedre å ikke se henne så tydelig. Så jeg måtte klikke bort bildet og bare høre stemmen for å kunne nyte den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...