Gå til innhold

Kjøper du jeans for å få fin rumpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

7

• Angustia

6

• trollemor;o)

2

• nick

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Får man fin rumpe av jeans?

Det er få ting som ser så bra ut som ei spretten jeansrumpe. Jeans er en genial oppfinnelse!

Jeg skulle bare ønske at de var litt mere holdbare. Mine begynner å revne over knærne, og de er bare litt over 10 år gamle.

Gjest Frk Rosenkranz

Jeg trenger nye jeans, og vil selvsagt ha bukser som får rumpa til å se bra ut - noen idéer til fine jeans, noen?? Håper på masse linker :))))

Så noen på illusion.no

var der jeg fikk ideen, reklamen sa noe med "lyst på finere rumpe" :D

Gjest Frk Rosenkranz

Det er få ting som ser så bra ut som ei spretten jeansrumpe. Jeans er en genial oppfinnelse!

Jeg skulle bare ønske at de var litt mere holdbare. Mine begynner å revne over knærne, og de er bare litt over 10 år gamle.

Det gjør da ingenting, er jo på moten med hullete slitte jeans :D

Jeans ser bare bedre ut jo mer slitt de er.

ja, men det hjelper vel lite om en ikke har sprettrumpe.... :-D

Annonse

ja, men det hjelper vel lite om en ikke har sprettrumpe.... :-D

Si ikke det ;) Eldstedattera mi kom nylig hjem fra USA med jeans med en slags "push-up-effekt" - visstnok det hotteste av det hotte blant stjernene "over there".

Jeg prøvde dem og fikk _den_ flotte rumpa, behagelige var de også. Dattera har en spretten stuss fra før, men ikke tale om at ho ville selge denne brilliante jeansen til sin gamle mor som virkelig fikk blod på tann ;-)

Kommer ikke på hva de kalles i farten, men kan sikkert kjøpes over nettet. Inntil videre får jeg ta til takke med den rumpa jeg har, sukk...

Nei... Jeg kjøper Jeans for å få noe å putte den fine rumpa mi ned i jeg :D

Samme her (jeg er mann).

Ved en anledning ble jeg stemt frem som Mr.Levis-rumpe, men jeg er redd den har forfalt litt siden den gang. Men det har rumpene til de damene som stemte meg frem gjort også :)

Gjest Frk Rosenkranz

Samme her (jeg er mann).

Ved en anledning ble jeg stemt frem som Mr.Levis-rumpe, men jeg er redd den har forfalt litt siden den gang. Men det har rumpene til de damene som stemte meg frem gjort også :)

Sånn som skjer med årene det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...