Gå til innhold

Føler meg litt ensom i dag

Anbefalte innlegg

Gjest ensom her oppe

Nybakt mor. Plutselig føler jeg at ingen bryr seg om meg lenger.

Det var jo slik stas da jeg var gravid.

Så ville de gi meg fred i starten pga jeg nok trengte hvile.

Men nå hører jeg ikke noe på mobil/sms, msn eller facebook.

Ikke svarer de om jeg skriver heller! Har ¨jeg gjort noe galt?

Greit nok, man blir vel litt paranoid i barseltåka, omtrent som ved pms, men likevel.

Pga jeg ikke hører noe har jeg ikke invitert noen på barselbesøk heller, men de vil vel ikke mase heller pga jeg nok vil ha fred tror de?

Hva skal jeg gjøre da?

Sende sms og spør om de vil se baby snart? Føler det på en måte litt rart..........

Hvorfor tar ingen kontakt med meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354235-f%C3%B8ler-meg-litt-ensom-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... Hvorfor ikke begynne å invitere folk eller gi klarsignal om at det er lov å komme og se babyen. Det er sikkert mange som har lyst, men som tenker at du har behov for å være sammen med familien den første tiden. Det er vel normalt at folk venter en stund før de kommer. Så ta initiativ til besøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...