Gjest kan du dette Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Merkelig skrapende lyd høres under på høyre side, ca midt på. Lyden kommer hver gang jeg bruker gassen, uansett lav eller høyere fart. Det blir stille når jeg girer eller bilen ruller. Begynte i dag, ble raskt verre. Lyden minner litt om hull i eksospotta, bare ikke like kraftig. Jeg vet jeg må kontakte verksted i morgen, men er redd dette blir dyrt.... 0 Siter
rose23 Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Stikk hode under å se da vel hva som tar nedi. 0 Siter
Gjest kan du dette Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Stikk hode under å se da vel hva som tar nedi. Jeg glemte å skrive, at alt ser ut som det pleier når jeg titter under, ser ingenting spes. 0 Siter
Gjest frufru Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Det har lett for å bli dyrere om man fortsetter å kjøre med ulyder. Forsøk å unngå store merkeverksteder om det lar seg gjøre. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Du har i hvertfall rett i at det blir dyrt. Det blir det jo faen kuke meg alltid. 0 Siter
Gjest nå kan jeg dette Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Det viste seg å feile bilen min, at det var blitt et lite hull i eksospotta, men heldigvis kostet det ikke allverdens å reparere det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.