Gå til innhold

hjelp snarest!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei! jeg må bare velge å skrive til deg for jeg vet ikke hvem ellers jeg skal skrive til her inne på doktor online... jeg skrev inn et innlegg her på doktor online for 4år siden.. idag fikk jeg vite at andre folk får det opp(innlegget) når de googler navnet mitt... dette er svært personlig brev, og nå har det seg sånn at brevet er på facebook å jeg har ingen kontroll... er det lov av dere å legge ut navn så andre kan google mine private spm jeg har her inne??? jeg er skikkelig fortvilet flau osv... hvor kan jeg henvende meg for å få dette fjernet umiddelbart fra internett???

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Innlegget er fjernet fra forum. Dessverre ligger det også et annet sted på Dr Online hvor jeg ikke har tilgang. Jeg har varslet redaktøren som vil fjerne det.

Skrevet

Hvordan i all verden kan dette skje? Hva om det skjer med flere dol'ere?

Gjest Moderator
Skrevet

Hvordan i all verden kan dette skje? Hva om det skjer med flere dol'ere?

Dessverre hadde brukeren undertegnet med fullt navn, og webmaster hadde ikke slettet/endret dette.

Gjest rllllllll
Skrevet

Innlegget er fjernet fra forum. Dessverre ligger det også et annet sted på Dr Online hvor jeg ikke har tilgang. Jeg har varslet redaktøren som vil fjerne det.

Tusen takk for hjelpen!! håper ikke dette er noe som skjer flere!!

Skrevet

Dessverre hadde brukeren undertegnet med fullt navn, og webmaster hadde ikke slettet/endret dette.

Ok:)

Gjest segunda
Skrevet

Håper dere har slettet det nå. Jeg trodde ikke det var lov å skrive fullt navn under innlegg. Hvorfor ble ikke dette slettet umiddelbart?

Skrevet

Håper dere har slettet det nå. Jeg trodde ikke det var lov å skrive fullt navn under innlegg. Hvorfor ble ikke dette slettet umiddelbart?

Det er da ofte folk skriver under med fulllt navn ved en feiltagelse, og webmaster sitter ikke og følger med hvert et minutt.

Gjest TheVisitor
Skrevet

Jeg føler med deg.

Det du opplever nå må være helt forferdelig. Og for noen drittsekker og sladrekjerringer som har lagt dette ut på facebook.

www.slettmeg.no er en nettside som arbeider med denne typen problematikk.

Lykke til.

Gjest nysjærrige dolkjærringer
Skrevet

hvis du er smart, sletter du tråden her

Gjest strimmelfri
Skrevet

For det første er det folks eget ansvar å ikke skrive under med fullt navn.

For det andre vet man da at alt man legger ut på internett kan googles. Med andre ord. legger man ut noe med fullt navn, og noen googler navnet ditt, så finner de det.

For det tredje sletter webmasterne og dol det de blir oppmerksomme på at blir postet med fullt navn. De har nok imidlertid ikke mulighet og kapasitet til å få med seg alt. Ikke er det så lett å vite om alle navn er reelle eller fiktive heller. Jeg kan jo godt underskrive med f.eks Beate Hansen hvis jeg vil.

Gjest rkakakak
Skrevet

hvis du er smart, sletter du tråden her

why??

Gjest segunda
Skrevet

For det første er det folks eget ansvar å ikke skrive under med fullt navn.

For det andre vet man da at alt man legger ut på internett kan googles. Med andre ord. legger man ut noe med fullt navn, og noen googler navnet ditt, så finner de det.

For det tredje sletter webmasterne og dol det de blir oppmerksomme på at blir postet med fullt navn. De har nok imidlertid ikke mulighet og kapasitet til å få med seg alt. Ikke er det så lett å vite om alle navn er reelle eller fiktive heller. Jeg kan jo godt underskrive med f.eks Beate Hansen hvis jeg vil.

Når webmaster skriver at det er skrevet under fullt navn så er h*n klar over det. Derfor er det naturlig å stille et spørsmål om det er slettet.

Gjest Moderator
Skrevet

Vi sletter alltid navn dersom vi enten oppdager det selv eller blir gjort oppmerksom på det av andre. Vi leser imidlertid ikke alle innlegg som postes på sidene.

Gjest strimmelfri
Skrevet

Når webmaster skriver at det er skrevet under fullt navn så er h*n klar over det. Derfor er det naturlig å stille et spørsmål om det er slettet.

Du spurte hvorfor det ikke ble slettet umiddelbart.

Jeg vil da anta at de har slettet det når de har oppdaget det.

Gjest rllllllll
Skrevet

Det er enda ikke fjernet??:(

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er enda ikke fjernet??:(

Skandale, definitivt:(

Slikt bør fjernes raskt!

Gjest AtHomeMom
Skrevet

ja, webmaster vet det nå ja, men internett er nå engang slik at man selv personlig må være ansvarlig å passe på at man ikke skriver med fullt navn i slike tilfeller. Alt slik kan googles opp, og det bør alle vite.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Det er da ofte folk skriver under med fulllt navn ved en feiltagelse, og webmaster sitter ikke og følger med hvert et minutt.

Og det synes jeg heller ikke man bør forvente...

Gjest segunda
Skrevet

Du spurte hvorfor det ikke ble slettet umiddelbart.

Jeg vil da anta at de har slettet det når de har oppdaget det.

Jeg har fått oppklarende svar av webmaster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...