Gå til innhold

JÆVLA IDIOTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikker på at du ikke mener det. Håper du får en bedre dag i morgen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Innlegget lar jeg stå.

Det er et godt eksempel på at mange ganger når en blit utskjelt, ligger det hele hos avsender og ikke hos mottaker. Det er det nyttig for mange å være klar over.

Skrevet

Innlegget lar jeg stå.

Det er et godt eksempel på at mange ganger når en blit utskjelt, ligger det hele hos avsender og ikke hos mottaker. Det er det nyttig for mange å være klar over.

Nyttig svar! Tror jeg må printe det ut og henge det på PC'n på jobben - uten at" brukerne" ser det...

De fleste er utvilsomt fornuftige mennesker, men noen slår hull i veggen og det som verre er (har fortsatt vondt etter et et angrep som resulterte brist i ribbeinet for to uker siden, sutre, sutre!).

Håper at 'sidjmt.mdt' tar aggresjonen ut der den hører heime - lykke til :-)

Skrevet

Innlegget lar jeg stå.

''Det er et godt eksempel på at mange ganger når en blit utskjelt, ligger det hele hos avsender og ikke hos mottaker. Det er det nyttig for mange å være klar over.''

Godt svart!

Vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt kalt idiotiske ting...men i begynnelsen tok jeg det veldig personlig...

Det gikk så hardt innpå meg at selvbildet mitt raknet...og jeg var et null...

Har etterhvert lært meg å filtrere bort ukvemsord...som egentlig tilhører han som sender dem ut...og ikke meg som mottaker...

En blir mer hardhudet etterhvert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...