Gå til innhold

Status quo ante bellum (tran, søvn og havregrøt)

Anbefalte innlegg

Tran:

Jeg hadde kjøpt en flaske tran som jeg ennå ikke har orket å åpne. For, skulle jo bytte den til tran med sitron som jeg kunne svelge sammen med grapefruktjuice. Men, så interakterer grapefrukt med medsiner. MEN, jeg har bestilt små trankapsler med jordbærsmak på internett. De er for barn. Kanskje er det løsningen. Det virker bare litt for enkelt. Hvordan kan noe som skal være så sunt smake jordbær. Virker de når de smaker jordbær?

Ellers:

Det ER mulig å sovne på forelesning. Er det frekt, mon tro? Jeg vet ikke.

Ellers /Havregrøt:

Jeg kjøper havregrøt fra quaker på små poser som hives i skål og helles vann på og kjøres i mikro. Det tar 2,5 minutter. Det er en illusjon at jeg skal bruke mer tid på å lage frokost enn det. Derfor: Er det mulig å blande slike poser selv av havregryn som bare kan kjøres i mikro`? Innser at jeg aldri kommer til å orke å begynne å styre med gryter osv osv om morgenen.

Ellers:

Hvis noen føler seg traumatisert av overskriften min denne gangen, venligst kontakt Deres lege eller legevakt.

Fortsetter under...

Gjest verinoca

''Derfor: Er det mulig å blande slike poser selv av havregryn som bare kan kjøres i mikro`?''

Ungene her spiser havregrøt hver morgen. Koker den i kjele da, og sper ut med melk og har i moset banan. Men det må da kunne gå greit å lage dette i mikro? Litt havregryn og vann i en bolle, så evt melk og banan etter smak og behag. Bare å prøve :-)

''Derfor: Er det mulig å blande slike poser selv av havregryn som bare kan kjøres i mikro`?''

Ungene her spiser havregrøt hver morgen. Koker den i kjele da, og sper ut med melk og har i moset banan. Men det må da kunne gå greit å lage dette i mikro? Litt havregryn og vann i en bolle, så evt melk og banan etter smak og behag. Bare å prøve :-)

Jo, kan prøve. Jeg må bare lage disse posene på forhånd.

Jeg tror du kan koke opp vann i vannkokeren, helle det oppi grynene og la dem trekke i ti minutter. Samme effekt.

Hm. Da kan jeg i så fall ha havregrøt på termos. Kanskje det er noe som kan testes ut. Nå spiser jeg fra papptallerken og det er ikke så vennlig.

''Jeg kjøper havregrøt fra quaker på små poser som hives i skål og helles vann på og kjøres i mikro. Det tar 2,5 minutter. Det er en illusjon at jeg skal bruke mer tid på å lage frokost enn det. Derfor: Er det mulig å blande slike poser selv av havregryn som bare kan kjøres i mikro`? Innser at jeg aldri kommer til å orke å begynne å styre med gryter osv osv om morgenen.''

Vi lager havregrøt i mikro av vanlige Bjørns lettkokte havregryn, det er enkelt som bare det - og garantert mye billigere enn sånne quaker porsjonsposer.

Annonse

''Jeg kjøper havregrøt fra quaker på små poser som hives i skål og helles vann på og kjøres i mikro. Det tar 2,5 minutter. Det er en illusjon at jeg skal bruke mer tid på å lage frokost enn det. Derfor: Er det mulig å blande slike poser selv av havregryn som bare kan kjøres i mikro`? Innser at jeg aldri kommer til å orke å begynne å styre med gryter osv osv om morgenen.''

Vi lager havregrøt i mikro av vanlige Bjørns lettkokte havregryn, det er enkelt som bare det - og garantert mye billigere enn sånne quaker porsjonsposer.

Så det er så enkelt, ja. Må prøve det. Quaker koster 27 for 10 poser, altså 2,70 pr frokost. Men en pakke havregryn koster ca 15 kroner, ja. Blir billigere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...