Gå til innhold

"Har ikke jeg sett deg før?"

Anbefalte innlegg

Gjest IdagCarine

Jeg blir stadig møtt med denne setningen? Folk mener at de har sett meg over alt etter eller annet sted. Kanskje jeg beveger meg veldig mye rundt. Kanskje har jeg en eller flere dobbeltgjengere. Eller har jeg et ansikt som er veldig vanlig?

Opplever dere dette ofte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354251-har-ikke-jeg-sett-deg-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd å ta feil av noen andre. Det var litt flaut:-) -Det interessante var at han sa han var vant til det. Det var visst mange som brukte å ta han for en annen en den han var, så kanskje er det bare noen av dere som ligner mye på mange andre:-)

Jeg opplever dette så og si hver gang jeg møter nye mennesker. Det skjer så ofte at det nesten er skremmende. Jeg har ikke stor omgangskrets og beveger meg ikke mye rundt. Men stadig vekk sier folk de må ha sett meg før, om jeg har en kusine eller søster som heter det og det, osv...rart det der? Kanskje jeg har et sånn "universaltryne"? hehe..

Annonse

Gjest Elextra

Meg har folk også til stadighet sett før. Både på hjemstedet og når jeg er ute og reiser... Pluss at jeg har utrolig mange søstre rundt om i landet og til dels verden. :-)

'' Pluss at jeg har utrolig mange søstre rundt om i landet og til dels verden''

Var faren din handelsreisende? ;)

Gjest Elextra

Jeg opplever det også ganske ofte. Og hver gang virker vedkommende "sikker" på at h*n har møtt meg før, evt. min søster, som må være veldig lik. Og som med deg er det mest kvinner som sier dette, og min søster er alt annet enn lik.

Tror bare jeg må ha enkelte trekk som ligner på mange/noen.

ShitDiddelyDo

ja nå er det jo bare kvinner som kommer med disse utsagnene da ;))

Det er ganske mange lesbiske der ute, altså. ;)

Nei, ikke vet jeg. Jeg har også fått denne mange ganger, men avskriver det alltid med at faderen i sin tid var ute og rusla kraftig på seg. ;)

Annonse

'' Pluss at jeg har utrolig mange søstre rundt om i landet og til dels verden''

Var faren din handelsreisende? ;)

Hihi... Han seilte faktisk i sine yngre år, så jeg har en ukjent bror i Australia. :-)

Men jeg har vel et utseende som kanskje likner på mange, så jeg får stadig spørsmål om jeg er søstra til den eller den... :-)

Blir ellers ofte beskrevet som hun med håret. Ikke så mange som husker navnet mitt, men de fleste legger merke til håret. :-)

Gjest Frk Rosenkranz

Hvis det er menn som sier dette så er det et velkjent sjekketriks for å få praten i gang ;-)

Men det kan være du minner om noen ja :D

Ofte jeg ser folk som minner om noen jeg kjenner, så sier mannen min - nei det der er da ikke henne.... Å ja,s ikkert et søskenbarn eller noe da, for hun var veldig like :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...