Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekymringsrynker mellom øyebrynene. Hvordan kan jeg få dem bort etv. hindre at de blir dypere og mer tydelig? Jeg ønsker ikke å bruke botox. Noen som vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil forsvinne av seg selv når du slutter med å bekymre deg...

Skrevet

Det finnes vel ikke noe råd mot det? Hudsalonger kan selvsagt være behjelpelig der, du kan jo høre på en sånn en? Ellers har jeg hørt at hudleger har sagt at det eneste som hjelper mot rynker er en god gammeldags fuktighetskrem. Altså å tilføre huden fuktighet. Det finnes ingen magiske ingredienser der. Skjønner at du ikke vil bruke botox. Det er tross alt en gift som en ikke vet konsekvensene av på sikt.

Skrevet

De vil forsvinne av seg selv når du slutter med å bekymre deg...

Jeg har mye å beskymre meg over. Er deprimert og går på attføring. Ikke så mange venner heller.

Skrevet

Jeg har mye å beskymre meg over. Er deprimert og går på attføring. Ikke så mange venner heller.

Da bør du tak i dette i stedet for å bekymre deg over bekymringsrynken din...

Skrevet

Da bør du tak i dette i stedet for å bekymre deg over bekymringsrynken din...

Jeg er på vei. Bruker antidepressiva. Skal snart i tiltak forhåpenligvis.

Skrevet

Jeg er på vei. Bruker antidepressiva. Skal snart i tiltak forhåpenligvis.

Flott at du er på vei i riktig retning...

Håper du klarer du kutte ut medisineringa etterhvert...

Lykke til...og bruk energien din på det du kan gjøre noe med...

Bekymringsrynker forsvinner...smilerynker forblir =)

Gjest Auroria
Skrevet

Det beste er å være obs på rynken og forsøke å ikke bruke den..Men vet det kan virke lettere sagt enn gjort.

Jeg hadde en slik før, men nå har den nesten forvunnet!

Fikk den først og fremst pga mysing i solen/sterkt dagslys og når jeg var bekymret. Etter at jeg ble obs på den forøkte jeg å holde på den/strekke den ut og ble flink til å bruke solbriller og som sagt, nå er den mye lettere, 7 år senere!

Har forøvrig sett at menn oftere har denne rynken (sinnarynken blir denm også kalt) enn kvinner. Lurer på hvorfor? Ser det særlig i filmer. Virker som denne rynken blir forbundet med å være barsk og tøff.

Men som med så mange andre andre ting, så blir den bare ufeminin og ulekker på kvinner.. :(

Skrevet

Det beste er å være obs på rynken og forsøke å ikke bruke den..Men vet det kan virke lettere sagt enn gjort.

Jeg hadde en slik før, men nå har den nesten forvunnet!

Fikk den først og fremst pga mysing i solen/sterkt dagslys og når jeg var bekymret. Etter at jeg ble obs på den forøkte jeg å holde på den/strekke den ut og ble flink til å bruke solbriller og som sagt, nå er den mye lettere, 7 år senere!

Har forøvrig sett at menn oftere har denne rynken (sinnarynken blir denm også kalt) enn kvinner. Lurer på hvorfor? Ser det særlig i filmer. Virker som denne rynken blir forbundet med å være barsk og tøff.

Men som med så mange andre andre ting, så blir den bare ufeminin og ulekker på kvinner.. :(

Ikke lett å være kvinne nå til dags. Nå skal man beskymre seg over beskymringsrynker også! Jeg blir litt matt av dette utseendehysteriet, men det er jo lett å bli perfeksjonistisk når man er kvinne. Tror den forverres av å ligge på siden når man sover. Skal bli mer bevisst på den. Jeg er flink til å ikke rynke pannen, for den er fin og glatt ennå. Er 37 år.

Gjest Auroria
Skrevet

Hehe, du sier noe der, for mannen min har blitt mer rynkete etter at "sinnarynken" forsvant. Antagelig har jeg rynket pannen i mitt forsøk på å ikke rynke mellom brynene..B-)

Ja det er hardt å være kvinne. Men samtidig ikke hardere enn hva man gjør det til selv. Bekymrer meg ikke over bekymrings rynkene mine daglig ;)

Gjest Auroria
Skrevet

Hahaha! "Mannen min" har IKKE blitt mer rynkete :-D Mente seff pannen min ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...