Gå til innhold

Hva er den beste rynkekremen?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Min?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Feil forum. Hvilken bruker du?

Røyker ikke. Det er viktigst for å holde rynkene borte.

Skrevet

Min svoger som er plastisk kirurg sier at sukker og røyking er verst for huden. Sol er vel også ille. Vi som er deprimerte har vel desverre lettere for å få beskymringsrynker enn andre. Hvordan er det med dere andre?

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Og sol :)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det har nylig vaert en traad om dette paa hud og haar. Les der:)

A-vitaminsyre er tingen:)

Skrevet

Det har nylig vaert en traad om dette paa hud og haar. Les der:)

A-vitaminsyre er tingen:)

A-krem på apoteket? Går den an å bruke i ansiktet?

Gjest Elextra
Skrevet

Tror (dessverre) ikke A-kremen har noe med A-vitaminsyre å gjøre.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Vi er paa feil forum. Jeg har svart paa dette paa "hud og haar". Les der:)

Skrevet

Vi er paa feil forum. Jeg har svart paa dette paa "hud og haar". Les der:)

oki :)

Skrevet

Min svoger som er plastisk kirurg sier at sukker og røyking er verst for huden. Sol er vel også ille. Vi som er deprimerte har vel desverre lettere for å få beskymringsrynker enn andre. Hvordan er det med dere andre?

Man får hverken grått hår eller rynker av å bekymre seg. Det er bare idiotiske uttrykk. Rynker er en del av det å eldes og det gir mindre elastisk hud og slappere muskulatur. Det genetiske spiller også en rolle i dette. Bruk minst mulig sminke, ikke sol deg mye og ofte uten solfaktor, drikk mye vann, ikke røyk og spis sunt. Det forebygger/utsetter aldringsprosessen.

Skrevet

Jeg tror sånne medisiner mot psykiske problemer er viktige for å forhindre rynker, spesielt i området ovenfor nesen. Det er bekymringsrynken og denne er det svært viktig å forebygge. Har faktisk sett at sånne rynker nesten har forsvunnet etter bruk av AD. I tillegg smilte vedkommende mye mere :-)

Skrevet

Jeg tror sånne medisiner mot psykiske problemer er viktige for å forhindre rynker, spesielt i området ovenfor nesen. Det er bekymringsrynken og denne er det svært viktig å forebygge. Har faktisk sett at sånne rynker nesten har forsvunnet etter bruk av AD. I tillegg smilte vedkommende mye mere :-)

Ja, det tror jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...