Gå til innhold

FU: Hva tenker dere når....

Anbefalte innlegg

Gjest i kveld
Skrevet

Dere ser en middels/lite attraktiv mann sammen med en meget attraktiv kvinne? Altså at de to er kjærester? Tenker dere overflatisk om det, at de ikke passer sammen, eller tenker dere at det er det indre som teller og lykken de to evt måtte ha sammen?? Kanskje dumt spørsmål, men lurer litt på dette nå.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Holmes

7

• tjohei

4

• Angustia

4

Skrevet

Jeg tenker at de har forskjellige verdier. Kanskje han har mye penger eller en fin personlighet eller at de utflyller hverandre.

Gjest i kveld
Skrevet

Jeg tenker at de har forskjellige verdier. Kanskje han har mye penger eller en fin personlighet eller at de utflyller hverandre.

Mente du ulike verdier som i å utfylle hverandre da?

Skrevet

Mente du ulike verdier som i å utfylle hverandre da?

Ja. Det er jo ganske vanlig å se en pen dame sammen med en gammel gubbe. Han er rik og hun vil ha trygghet. De utfyller hverandre.

Gjest i kveld
Skrevet

Ja. Det er jo ganske vanlig å se en pen dame sammen med en gammel gubbe. Han er rik og hun vil ha trygghet. De utfyller hverandre.

Men i dette tilfellet er han ikke rik. Det er ikke stor aldersforskjell heller.

Skrevet

Men i dette tilfellet er han ikke rik. Det er ikke stor aldersforskjell heller.

Da er det vel en fin personlighet eller god i senga.

Gjest i kveld
Skrevet

Da er det vel en fin personlighet eller god i senga.

Ja det kan tenkes. Men synes dere det er rart å se slike par sammen?

Skrevet

Ja det kan tenkes. Men synes dere det er rart å se slike par sammen?

Tror ikke det er en sammenheng mellom utseende og personlighet når det gjelder kjærestepar. Har hørt at ulikheter tiltrekker hverandre, det samme om likheter.

Gjest i kveld
Skrevet

Tror ikke det er en sammenheng mellom utseende og personlighet når det gjelder kjærestepar. Har hørt at ulikheter tiltrekker hverandre, det samme om likheter.

Nei det spørs det..hm, jeg har i allefall lagt merke til at mange flotte menn kommer med små grå mus..

Skrevet

tenker vel begge deler. Ingen vet vel hvordan smak dama har...?

Gjest i kveld
Skrevet

tenker vel begge deler. Ingen vet vel hvordan smak dama har...?

Nei det er klart. Men det er en vennine av meg, og hun liker høye slanke menn i utgangspunktet..det er ikke han, men det må ha vært noe ved han hun har falt for..uten at jeg kan se den nå da..

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville tenkt at de har noe felles som ikke er åpenbart ved første øyekast.

Gjest i kveld
Skrevet

Jeg ville tenkt at de har noe felles som ikke er åpenbart ved første øyekast.

Ja det er sikkert det det betyr :))

Skrevet

Det er ikke ofte jeg tenker sånn, men noen ganger kommer "det finnes en for alle tanken".

Gjest i kveld
Skrevet

Det er ikke ofte jeg tenker sånn, men noen ganger kommer "det finnes en for alle tanken".

"alle tanken"??

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hadde neppe tenkt over det. Totalt uinteressant.

Skrevet

"alle tanken"??

Ja, det er den tanken som kommer:-)

Gjest Slik tenker jeg
Skrevet

''Tenker dere overflatisk om det, at de ikke passer sammen, eller tenker dere at det er det indre som teller og lykken de to evt måtte ha sammen??''

Sånn umiddelbart ville jeg nok tenkt overfladisk, han der har vært heldig, han der har mye penger, kanskje hun ikke er like smart som hun er pen ;)

Gjest Wolverina
Skrevet

Da jeg gikk på vgs husker jeg et par som forundret meg litt.

Jenta var kjempesøt og kunne sikkert fått "kapteinen på fotballaget", men var sammen med en svært lite kjekk en. Da tenkte jeg at denne gutten måtte ha en kjempeflott personlighet og noe ekstra som denne jenta falt for. Dette var jo et eksempel på at ikke alle pene jenter går etter det ytre/evt.formue. Men så hadde hun en veldig beskjeden/sjenert fremtoning og virket ikke som hun visste hvor pen hun egentlig var. Etter min mening er dette de peneste jentene, som ikke er aggressive, må lage trutmunn og vifte med bakdel og fremdeler til enhver tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...