Gå til innhold

FU: Hva tenker dere når....

Anbefalte innlegg

Gjest i kveld

''Tenker dere overflatisk om det, at de ikke passer sammen, eller tenker dere at det er det indre som teller og lykken de to evt måtte ha sammen??''

Sånn umiddelbart ville jeg nok tenkt overfladisk, han der har vært heldig, han der har mye penger, kanskje hun ikke er like smart som hun er pen ;)

Hva om hun egentlig er veldig smart da?

Fortsetter under...

• Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Holmes

7

• tjohei

4

• Angustia

4

Annonse

Nei det er klart. Men det er en vennine av meg, og hun liker høye slanke menn i utgangspunktet..det er ikke han, men det må ha vært noe ved han hun har falt for..uten at jeg kan se den nå da..

''Nei det er klart. Men det er en vennine av meg, og hun liker høye slanke menn i utgangspunktet..det er ikke han, men det må ha vært noe ved han hun har falt for''

Jeg har ikke for vane å gå i strupen på kjente eller ukjente; men hva i all verden har høyde og vekt med saken å gjøre?

''..uten at jeg kan se den nå da..''

Prøv å ta deg bryet, det "verste" som kan skje er at du blir positivt overraska og bedre kjent med fyren.

Gjest i kveld

''Nei det er klart. Men det er en vennine av meg, og hun liker høye slanke menn i utgangspunktet..det er ikke han, men det må ha vært noe ved han hun har falt for''

Jeg har ikke for vane å gå i strupen på kjente eller ukjente; men hva i all verden har høyde og vekt med saken å gjøre?

''..uten at jeg kan se den nå da..''

Prøv å ta deg bryet, det "verste" som kan skje er at du blir positivt overraska og bedre kjent med fyren.

Jeg tror han er en veldig god og omsorgsfull fyr. Jeg er ikke overflatisk om du skulle tro det da. Jeg tenker bare generelt her...så ro deg ned noen hakk da..

ShitDiddelyDo

Da misunner jeg mannen for hans gigantiske penis.

Jeg tror man må være kvinne for å stille et sånt spørsmål. Utseende. Utseende. Utseende.

Så din FU nummer 2 bør være: Hva tenker du om meg som stilte spørsmålet i FU nummer 1?

Der tror jeg du kan få en del interessante svar.

Annonse

Gjest i kveld

Da misunner jeg mannen for hans gigantiske penis.

Jeg tror man må være kvinne for å stille et sånt spørsmål. Utseende. Utseende. Utseende.

Så din FU nummer 2 bør være: Hva tenker du om meg som stilte spørsmålet i FU nummer 1?

Der tror jeg du kan få en del interessante svar.

Du kjenner ikke meg og vet ingenting om personligheten min :) Var bare en liten test på hvor overflatisk folk tenker skjønner du:) Og du med din store pikk tenker jo veldig overflatisk, right? ;)

ShitDiddelyDo

Du kjenner ikke meg og vet ingenting om personligheten min :) Var bare en liten test på hvor overflatisk folk tenker skjønner du:) Og du med din store pikk tenker jo veldig overflatisk, right? ;)

''Du kjenner ikke meg og vet ingenting om personligheten min :) Var bare en liten test på hvor overflatisk folk tenker skjønner du:) Og du med din store pikk tenker jo veldig overflatisk, right? ;)''

Du skal i hvert fall ha for forsøket på å ro den pent i land. :)

Gjest Wolverina

Han har jo ikke sagt noe om sitt eget utstyr da...

;)

Gjest i kveld

''Du kjenner ikke meg og vet ingenting om personligheten min :) Var bare en liten test på hvor overflatisk folk tenker skjønner du:) Og du med din store pikk tenker jo veldig overflatisk, right? ;)''

Du skal i hvert fall ha for forsøket på å ro den pent i land. :)

Hehe..jeg prøvde ikke å ro det i land. Det er noe DU tror det kjære SDD. Se hva du selv skriver da, stor pikk liksom. Klart jeg mener personlighet teller mest. Men jeg ville altså teste hvor overflatisk folk tenker. Så får du tro hva du vil om den saken :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...