Gå til innhold

FU: Hva tenker dere når....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Holmes

7

• tjohei

4

• Angustia

4

Gjest i kveld

Han har jo ikke sagt noe om sitt eget utstyr da...

;)

Nei, men om andres utstyr :P og at den må være stor hvis dama vil ha ham. Er ikke det overflatisk da? Eller synes du det er helt plain, liksom?

Jeg må si jeg har fått en del interessante svar her..hehe...

ShitDiddelyDo

Hehe..jeg prøvde ikke å ro det i land. Det er noe DU tror det kjære SDD. Se hva du selv skriver da, stor pikk liksom. Klart jeg mener personlighet teller mest. Men jeg ville altså teste hvor overflatisk folk tenker. Så får du tro hva du vil om den saken :D

Nå skrev jeg ikke at jeg har stor penis. Det ville vært en grov løgn. Den er godt under snittet selv når jeg får liv i ham.

Setningen du referer til var kun et svar av typen jeg følte spørsmålet fortjente. :)

Gjest i kveld

Nå skrev jeg ikke at jeg har stor penis. Det ville vært en grov løgn. Den er godt under snittet selv når jeg får liv i ham.

Setningen du referer til var kun et svar av typen jeg følte spørsmålet fortjente. :)

Da har du nok misforstått hele greia :)

Gjest Wolverina

Nei, men om andres utstyr :P og at den må være stor hvis dama vil ha ham. Er ikke det overflatisk da? Eller synes du det er helt plain, liksom?

Jeg må si jeg har fått en del interessante svar her..hehe...

Selv ser jeg jo på pakken i sin helhet. En stor pikk er ikke nok...MEN en kjempepikk og en flott personlighet er jo en... kjempekombo X-)

Annonse

Gjest i kveld

Nå refererte jeg til ditt utsagn om at HAN måtte ha en stor pikk. Og det synes jeg er overflatisk. SO you are cauht my friend. Du er en av de overflatiske ;))

Jeg tror han er en veldig god og omsorgsfull fyr. Jeg er ikke overflatisk om du skulle tro det da. Jeg tenker bare generelt her...så ro deg ned noen hakk da..

''Jeg tror han er en veldig god og omsorgsfull fyr.''

Det har jeg ingen som helst grunn til å betvile ;-)

''Jeg er ikke overflatisk om du skulle tro det da. Jeg tenker bare generelt her...''

Har da aldri beskyldt deg for å være overflatisk, eller?

''så ro deg ned noen hakk da..''

Huff, beklager om jeg har har tråkka deg på tærne...

Nattahilsen fra

Gjest i kveld

Selv ser jeg jo på pakken i sin helhet. En stor pikk er ikke nok...MEN en kjempepikk og en flott personlighet er jo en... kjempekombo X-)

Wow..en av de overflatiske du også? :P

Jeg er nok en av de som mener at det indre teller mest. I hvertfall i lengden. Men jeg lurte altså på hva folk tenker :D

ShitDiddelyDo

Nå refererte jeg til ditt utsagn om at HAN måtte ha en stor pikk. Og det synes jeg er overflatisk. SO you are cauht my friend. Du er en av de overflatiske ;))

Jepp - hvis setningen ikke var sarkasme har du helt rett, men i og med at jeg skrev de neste setningene burde hva jeg synes om problemstillingen gi seg selv. :)

Gjest i kveld

''Jeg tror han er en veldig god og omsorgsfull fyr.''

Det har jeg ingen som helst grunn til å betvile ;-)

''Jeg er ikke overflatisk om du skulle tro det da. Jeg tenker bare generelt her...''

Har da aldri beskyldt deg for å være overflatisk, eller?

''så ro deg ned noen hakk da..''

Huff, beklager om jeg har har tråkka deg på tærne...

Nattahilsen fra

Det går bra det :)

natta

Da misunner jeg mannen for hans gigantiske penis.

Jeg tror man må være kvinne for å stille et sånt spørsmål. Utseende. Utseende. Utseende.

Så din FU nummer 2 bør være: Hva tenker du om meg som stilte spørsmålet i FU nummer 1?

Der tror jeg du kan få en del interessante svar.

Gigantisk penis? Da må jo dama ha prøvd ham først, ikke sant? Og det har hun vel ikke gjort dersom hun ikke så på ham som attraktiv? ;-)

Annonse

Gjest i kveld

Jepp - hvis setningen ikke var sarkasme har du helt rett, men i og med at jeg skrev de neste setningene burde hva jeg synes om problemstillingen gi seg selv. :)

Ro ro til fiskeskjær, mange båter finnes der....

Har du ikke fått med deg hva jeg har sagt? At jeg vil vite hvor overflatisk ANDRE tenker, ikke at JEG er overflatisk..nå må du slutte å kverulere Mister SDD :D

Gjest i kveld

Da tenker jeg at han sikkert er stinn av penger......

(vet selvsagt at det ikke er fullt så sort-hvitt, men følte for å være litt lite PK akkurat nå ;-))

Hehe :D

Neida. Mannen har et hjerte av gull, og det er det som betyr noe i lengden ;)

Bare interessant å høre hva andre måtte tenke :)

Men det skal man jo ikke bry seg med.

Gjest Wolverina

Wow..en av de overflatiske du også? :P

Jeg er nok en av de som mener at det indre teller mest. I hvertfall i lengden. Men jeg lurte altså på hva folk tenker :D

Ja, kjempeoverfladisk er jeg...

Glem det jeg sa om flott personlighet... jeg tenker bare pikk :)

ShitDiddelyDo

Gigantisk penis? Da må jo dama ha prøvd ham først, ikke sant? Og det har hun vel ikke gjort dersom hun ikke så på ham som attraktiv? ;-)

Du ramlet av etter ordet "gigantisk penis" du også, ja, og fikk ikke med deg resten.

Kvinnfolk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...