Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Du ramlet av etter ordet "gigantisk penis" du også, ja, og fikk ikke med deg resten. Kvinnfolk! Huff og huff... sånn er det å være ungkarskvinne :-/ 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Da er det logisk at han får damene til å falle som fluer Ja, vi damer liker jo gode, omsorgsfulle menn. De vokser ikke på trær, ikke sant? 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Ro ro til fiskeskjær, mange båter finnes der.... Har du ikke fått med deg hva jeg har sagt? At jeg vil vite hvor overflatisk ANDRE tenker, ikke at JEG er overflatisk..nå må du slutte å kverulere Mister SDD Hvor gammel er du? 0 Siter
tonie Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Det første som ramler meg inn er at han nok er rik eller har høy status på et eller annet vis. Har han ikke det tenker jeg at hun har issues. Har hun ikke det tenker jeg at han må ha skjulte talenter evt være meget velutstyrt. Gudbedre, jeg ER SÅ shallow! 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Du ramlet av etter ordet "gigantisk penis" du også, ja, og fikk ikke med deg resten. Kvinnfolk! LOL 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Du ramlet av etter ordet "gigantisk penis" du også, ja, og fikk ikke med deg resten. Kvinnfolk! Jeg ramlet ikke av! Jeg ramlet ikke av! X)) 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Hvor gammel er du? Det skal du ikke bry deg med. Men lurer virkelig på hvor gammel du er 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Det første som ramler meg inn er at han nok er rik eller har høy status på et eller annet vis. Har han ikke det tenker jeg at hun har issues. Har hun ikke det tenker jeg at han må ha skjulte talenter evt være meget velutstyrt. Gudbedre, jeg ER SÅ shallow! Hehe 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ramlet ikke av! Jeg ramlet ikke av! X)) Bare innrøm det 0 Siter
Holmes Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ramlet ikke av! Jeg ramlet ikke av! X)) Hva var det du ikke ramlet av? 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Hva var det du ikke ramlet av? Den gigantiske penisen vel... X) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Ja, vi damer liker jo gode, omsorgsfulle menn. De vokser ikke på trær, ikke sant? Tja... jeg kjenner utrolig mange flotte menn - omsorgsfulle og gode Jeg tror knapt jeg kjenner en eneste mann som ikke har de kvalitetene, så jeg er sikkert heldig 0 Siter
Holmes Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Den gigantiske penisen vel... X) Hold grisepraten Deres for Dem selv! 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Det skal du ikke bry deg med. Men lurer virkelig på hvor gammel du er LOL En liten oppsternasig frøken vi har med oss ikveld... 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Tja... jeg kjenner utrolig mange flotte menn - omsorgsfulle og gode Jeg tror knapt jeg kjenner en eneste mann som ikke har de kvalitetene, så jeg er sikkert heldig Ja det er du da Men det er ikke alle forunt å finne noen dessverre 0 Siter
Liliaceae Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 1. Han har mye penger eller høy status på en eller annen måte.. 2. Han er utrolig sjarmerende og flott mann, når man ser bort fra det ytre. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Hold grisepraten Deres for Dem selv! Beklager så meget Deres Nåde. 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 1. Han har mye penger eller høy status på en eller annen måte.. 2. Han er utrolig sjarmerende og flott mann, når man ser bort fra det ytre. :-) 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Beklager så meget Deres Nåde. Mr. Uimotståelig er litt prippen serru 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 LOL En liten oppsternasig frøken vi har med oss ikveld... TO oppsternasige frøkner, minst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.