Gå til innhold

FU: Hva tenker dere når....

Anbefalte innlegg

Ja det er du da :) Men det er ikke alle forunt å finne noen dessverre :(

Det er det nok ikke.... :-/

Problemet mitt er at jeg er så kresen og at jeg vet akkurat hva jeg vil ha.... Kjemien må stemme 100 % og det skal jaggu ikke være lett å få til ;) Men så har jeg ennå ikke vært singel så lenge at jeg har grunn til å klage heller da ;)

Fortsetter under...

• Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Holmes

7

• tjohei

4

• Angustia

4

Gjest i kveld

Det er det nok ikke.... :-/

Problemet mitt er at jeg er så kresen og at jeg vet akkurat hva jeg vil ha.... Kjemien må stemme 100 % og det skal jaggu ikke være lett å få til ;) Men så har jeg ennå ikke vært singel så lenge at jeg har grunn til å klage heller da ;)

Jeg har erfaring med at man må være åpen for nye folk uansett hvordan de ser ut, bare de er hyggelige :) Så det er litt dumt å være kresen. Men nå vet jeg ikke om du tenker på personligheten eller utseendet eller begge deler :)

Jeg har erfaring med at man må være åpen for nye folk uansett hvordan de ser ut, bare de er hyggelige :) Så det er litt dumt å være kresen. Men nå vet jeg ikke om du tenker på personligheten eller utseendet eller begge deler :)

Begge deler :)

Men jeg må falle for utseendet i første omgang, men det betyr ikke at han må være såkalt billedskjønn (Faktisk bør han helst ikke være det... er ikke de fyrene jeg faller for...), men ha sjarm...glimt i øyet og være en person som i mine øyne ser kjekk ut ;)

Da tenker jeg at han sikkert er stinn av penger......

(vet selvsagt at det ikke er fullt så sort-hvitt, men følte for å være litt lite PK akkurat nå ;-))

Næmmen togli, dah ;) Det er snart ingen igjen av oss "PK" her på DOL, så ikke svikt meg nå, hehe :-p

Gjest i kveld

Men jeg må falle for utseendet i første omgang, men det betyr ikke at han må være såkalt billedskjønn (Faktisk bør han helst ikke være det... er ikke de fyrene jeg faller for...), men ha sjarm...glimt i øyet og være en person som i mine øyne ser kjekk ut ;)

Ja nettopp sånn ser jeg også det :))

Men bare vent..du kan bli overrasket når du først møter en mann, ikke alltid det blir som man forestiller seg, og tror det ikke er bra nok, men kanskje det egentlig var bedre enn fantasien lell? ;)

Annonse

Gjest Wolverina

Jeg og en venninde jobbet på samme plassen en stund. Der jobbet det også en mann som hun var villt forelsket i. Hun sa til meg: Se da... se hvor kjekk han er...*dååån*.." Jeg bare fnyste og så ikke dette som hun så.

Etter en firmafest kom jeg i prat med denne mannen, som har et helt anminnelig utseende men viste seg å ha en helt vanvittig sjarm. Vi fikk mer og mer kontakt etter denne festen..og se hvem som sitter der nå... : "Se da....se hvor kjekk han er...*dåååån*.." Jepp, jeg er mildt sagt hodestups forelsket. Og det er IKKE å være overfladisk. Punktum og god natt.

Annonse

Gjest i kveld

Jeg og en venninde jobbet på samme plassen en stund. Der jobbet det også en mann som hun var villt forelsket i. Hun sa til meg: Se da... se hvor kjekk han er...*dååån*.." Jeg bare fnyste og så ikke dette som hun så.

Etter en firmafest kom jeg i prat med denne mannen, som har et helt anminnelig utseende men viste seg å ha en helt vanvittig sjarm. Vi fikk mer og mer kontakt etter denne festen..og se hvem som sitter der nå... : "Se da....se hvor kjekk han er...*dåååån*.." Jepp, jeg er mildt sagt hodestups forelsket. Og det er IKKE å være overfladisk. Punktum og god natt.

Samme erfaring :)

Punktum, og god natt :)

Ja..man har ofte mange forestillinger i hodet sitt, men livet blir ikke alltid slik som en tror gitt ;) Det bli bedre enn man aner likevel, noen ganger ;)

Det er vel slik at når man nettopp har gått ut av et forhold som har vart over halve livet, så vet man mer hva man trenger...

Jeg er livredd for å havne i et "kjedelig" forhold som bare er trygt og godt, men uten de himmelstormende følelsene. Denne gangen skal jeg vente til jeg finner en jeg virkelig vil.... eh... med 24 timer i døgnet, og da forestiller jeg meg at han må svare til det jeg ser på som "kjekk"/pen eller hva man nå skal kalle det ;)

Jeg har en slik kompis ;)

Han er absolutt ikke noe glansbilde, men har enormt med sjarme :) Kjenner jeg faktisk kunne falt pladask for ham om vi ellers var mer like :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...