Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Ja det er du da Men det er ikke alle forunt å finne noen dessverre Det er det nok ikke.... :-/ Problemet mitt er at jeg er så kresen og at jeg vet akkurat hva jeg vil ha.... Kjemien må stemme 100 % og det skal jaggu ikke være lett å få til Men så har jeg ennå ikke vært singel så lenge at jeg har grunn til å klage heller da 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Det er det nok ikke.... :-/ Problemet mitt er at jeg er så kresen og at jeg vet akkurat hva jeg vil ha.... Kjemien må stemme 100 % og det skal jaggu ikke være lett å få til Men så har jeg ennå ikke vært singel så lenge at jeg har grunn til å klage heller da Jeg har erfaring med at man må være åpen for nye folk uansett hvordan de ser ut, bare de er hyggelige Så det er litt dumt å være kresen. Men nå vet jeg ikke om du tenker på personligheten eller utseendet eller begge deler 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Mr. Uimotståelig er litt prippen serru Ja, dette er grunn til å bli enda mer oppsternasig spør du meg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har erfaring med at man må være åpen for nye folk uansett hvordan de ser ut, bare de er hyggelige Så det er litt dumt å være kresen. Men nå vet jeg ikke om du tenker på personligheten eller utseendet eller begge deler Begge deler Men jeg må falle for utseendet i første omgang, men det betyr ikke at han må være såkalt billedskjønn (Faktisk bør han helst ikke være det... er ikke de fyrene jeg faller for...), men ha sjarm...glimt i øyet og være en person som i mine øyne ser kjekk ut 0 Siter
Angustia Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Da tenker jeg at han sikkert er stinn av penger...... (vet selvsagt at det ikke er fullt så sort-hvitt, men følte for å være litt lite PK akkurat nå ;-)) Næmmen togli, dah Det er snart ingen igjen av oss "PK" her på DOL, så ikke svikt meg nå, hehe :-p 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Begge deler Men jeg må falle for utseendet i første omgang, men det betyr ikke at han må være såkalt billedskjønn (Faktisk bør han helst ikke være det... er ikke de fyrene jeg faller for...), men ha sjarm...glimt i øyet og være en person som i mine øyne ser kjekk ut Ja nettopp sånn ser jeg også det ) Men bare vent..du kan bli overrasket når du først møter en mann, ikke alltid det blir som man forestiller seg, og tror det ikke er bra nok, men kanskje det egentlig var bedre enn fantasien lell? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Næmmen togli, dah Det er snart ingen igjen av oss "PK" her på DOL, så ikke svikt meg nå, hehe :-p *prøver iherdig å ro meg i land* 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Ja, dette er grunn til å bli enda mer oppsternasig spør du meg. Nemlig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Ja nettopp sånn ser jeg også det ) Men bare vent..du kan bli overrasket når du først møter en mann, ikke alltid det blir som man forestiller seg, og tror det ikke er bra nok, men kanskje det egentlig var bedre enn fantasien lell? Hmm, mulig 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 *prøver iherdig å ro meg i land* Du er blitt litt smådirty, men ta det positivt ;D 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Hmm, mulig Ja..man har ofte mange forestillinger i hodet sitt, men livet blir ikke alltid slik som en tror gitt Det bli bedre enn man aner likevel, noen ganger 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Du er blitt litt smådirty, men ta det positivt ;D Bare gøy det, hehe 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Begge deler Men jeg må falle for utseendet i første omgang, men det betyr ikke at han må være såkalt billedskjønn (Faktisk bør han helst ikke være det... er ikke de fyrene jeg faller for...), men ha sjarm...glimt i øyet og være en person som i mine øyne ser kjekk ut Jeg og en venninde jobbet på samme plassen en stund. Der jobbet det også en mann som hun var villt forelsket i. Hun sa til meg: Se da... se hvor kjekk han er...*dååån*.." Jeg bare fnyste og så ikke dette som hun så. Etter en firmafest kom jeg i prat med denne mannen, som har et helt anminnelig utseende men viste seg å ha en helt vanvittig sjarm. Vi fikk mer og mer kontakt etter denne festen..og se hvem som sitter der nå... : "Se da....se hvor kjekk han er...*dåååån*.." Jepp, jeg er mildt sagt hodestups forelsket. Og det er IKKE å være overfladisk. Punktum og god natt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Bare gøy det, hehe ''Bare gøy det, hehe :P'' Nettopp ) 0 Siter
Gjest i kveld Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg og en venninde jobbet på samme plassen en stund. Der jobbet det også en mann som hun var villt forelsket i. Hun sa til meg: Se da... se hvor kjekk han er...*dååån*.." Jeg bare fnyste og så ikke dette som hun så. Etter en firmafest kom jeg i prat med denne mannen, som har et helt anminnelig utseende men viste seg å ha en helt vanvittig sjarm. Vi fikk mer og mer kontakt etter denne festen..og se hvem som sitter der nå... : "Se da....se hvor kjekk han er...*dåååån*.." Jepp, jeg er mildt sagt hodestups forelsket. Og det er IKKE å være overfladisk. Punktum og god natt. Samme erfaring Punktum, og god natt 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Du er blitt litt smådirty, men ta det positivt ;D Har faktisk blitt det, ja - på flere områder Men jeg er fortsatt kjekk og grei 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Ja..man har ofte mange forestillinger i hodet sitt, men livet blir ikke alltid slik som en tror gitt Det bli bedre enn man aner likevel, noen ganger Det er vel slik at når man nettopp har gått ut av et forhold som har vart over halve livet, så vet man mer hva man trenger... Jeg er livredd for å havne i et "kjedelig" forhold som bare er trygt og godt, men uten de himmelstormende følelsene. Denne gangen skal jeg vente til jeg finner en jeg virkelig vil.... eh... med 24 timer i døgnet, og da forestiller jeg meg at han må svare til det jeg ser på som "kjekk"/pen eller hva man nå skal kalle det 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg og en venninde jobbet på samme plassen en stund. Der jobbet det også en mann som hun var villt forelsket i. Hun sa til meg: Se da... se hvor kjekk han er...*dååån*.." Jeg bare fnyste og så ikke dette som hun så. Etter en firmafest kom jeg i prat med denne mannen, som har et helt anminnelig utseende men viste seg å ha en helt vanvittig sjarm. Vi fikk mer og mer kontakt etter denne festen..og se hvem som sitter der nå... : "Se da....se hvor kjekk han er...*dåååån*.." Jepp, jeg er mildt sagt hodestups forelsket. Og det er IKKE å være overfladisk. Punktum og god natt. Jeg har en slik kompis Han er absolutt ikke noe glansbilde, men har enormt med sjarme Kjenner jeg faktisk kunne falt pladask for ham om vi ellers var mer like 0 Siter
Angustia Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 *prøver iherdig å ro meg i land* ''*prøver iherdig å ro meg i land* ;)'' Hmphf, må bare tilgi deg siden du er ett av de klokeste menneskene jeg har blitt "kjent med" på DOL :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 ''*prøver iherdig å ro meg i land* ;)'' Hmphf, må bare tilgi deg siden du er ett av de klokeste menneskene jeg har blitt "kjent med" på DOL :-) Tusen takk Angustia - og det samme tenker jeg faktisk også om deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.