Gå til innhold

FU: Hva tenker dere når....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Holmes

7

• tjohei

4

• Angustia

4

Annonse

Gjest i kveld

Spørsmålet er dumt siden du ikke kan regne med at andre har de samme subjektive oppfatningene som deg. Tror du virkelig at attraktiv er det samme for deg som alle andre?

Det sier jo seg selv at alle har subjektive meninger. Så jeg tror du misforstår litt her kjære deg. Men for å få det inn med teskjer da, så kan jeg forklare litt:

Det jeg lurte på er andres _subjektive_ meninger når de ser et par de _subjektivt_ mener er forskjell på det ytre.

Selvsagt må det bli subjektivt, ingenting er jo kun objektivt. Det sier jo seg selv.

ShitDiddelyDo

Huff, nei, den trenger ikke utdyping. Jeg angra nesten før jeg klikka på "send". Kan jeg skylde på at jeg var trøtt så tidlig på morrakvisten tro?

Hehe, morsomt. :)

Men du trenger ikke unnskylde noe. Jeg tåler da litt. Det gikk bare en faen i meg, og jeg følte derfor for å late som om jeg var seriøs. :)

Gjest i kveld

Det er vel slik at når man nettopp har gått ut av et forhold som har vart over halve livet, så vet man mer hva man trenger...

Jeg er livredd for å havne i et "kjedelig" forhold som bare er trygt og godt, men uten de himmelstormende følelsene. Denne gangen skal jeg vente til jeg finner en jeg virkelig vil.... eh... med 24 timer i døgnet, og da forestiller jeg meg at han må svare til det jeg ser på som "kjekk"/pen eller hva man nå skal kalle det ;)

Ja, men kjemien kan overgå alt vet du ;) Men jeg tror jeg forstår hva du mener. Han trenger ikke være modellpen, men han må være kjekk i dine øyne. Alle har vel sine kriterier.

Annonse

I den grad jeg i det hele tatt reflekterer over utseende til par jeg møter på min vei, tenker jeg at det stadig viser seg at det åpenbart finnes en som passer for alle. Det er en fin opplevelse synes jeg, at også de som ikke er modellvakre finner seg kjæreste.

Gjest i kveld

I den grad jeg i det hele tatt reflekterer over utseende til par jeg møter på min vei, tenker jeg at det stadig viser seg at det åpenbart finnes en som passer for alle. Det er en fin opplevelse synes jeg, at også de som ikke er modellvakre finner seg kjæreste.

Enig :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...