Gå til innhold

FU: Hva tenker dere når....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Holmes

7

• tjohei

4

• Angustia

4

Det er vel slik at når man nettopp har gått ut av et forhold som har vart over halve livet, så vet man mer hva man trenger...

Jeg er livredd for å havne i et "kjedelig" forhold som bare er trygt og godt, men uten de himmelstormende følelsene. Denne gangen skal jeg vente til jeg finner en jeg virkelig vil.... eh... med 24 timer i døgnet, og da forestiller jeg meg at han må svare til det jeg ser på som "kjekk"/pen eller hva man nå skal kalle det ;)

''Jeg er livredd for å havne i et "kjedelig" forhold som bare er trygt og godt, men uten de himmelstormende følelsene. Denne gangen skal jeg vente til jeg finner en jeg virkelig vil....'' Det støtter jeg deg i, dem du snakker om der er de jeg kaller rocka omsorgsfulle det. De, og _dem_ er det færre av... ;-) Enig med deg i at det er et kobbel av omsorgsfulle fine menn der ute, men de som også kan by på råskap, gnist og humor i tillegg går det ikke tolv av på dusinet..

''Jeg er livredd for å havne i et "kjedelig" forhold som bare er trygt og godt, men uten de himmelstormende følelsene. Denne gangen skal jeg vente til jeg finner en jeg virkelig vil....'' Det støtter jeg deg i, dem du snakker om der er de jeg kaller rocka omsorgsfulle det. De, og _dem_ er det færre av... ;-) Enig med deg i at det er et kobbel av omsorgsfulle fine menn der ute, men de som også kan by på råskap, gnist og humor i tillegg går det ikke tolv av på dusinet..

Det har du rett i...... Kjenner et par av den sorten, men hvem av dem velger jeg å "prøve ut"? ;-P

Annonse

Jeg tenker at jeg har sett dette spørsmålet før her på dol, for ikke så lenge siden.

Ellers er det så forskjellig og personlig hva forskjellige folk ser på som attraktivt, at jeg kan ikke noen gang huske at jeg har lagt merke til et sånt par. Det jeg noen gang lurer på, er hvordan det er mulig at folk med vidt forskjellig humør holder sammen. Jeg kjenner noen par hvor den ene kjefter på alt og alle mens den andre er flau og unnskylder.

Jeg tenker at det må være ganske viktig et tema for ganske mange mennesker, for bare inne her på DOL...denne bittelille ubetydelige verden her.....så kommer det spørsmålet opp opptil flere ganger i løpet av en sesong ;)

Nei, jeg reagerer overhode ikke, legger ikke merke til en gang jeg tror jeg, om hvem som er penest av paret, om hun er veldig pen, om han er mindre pen osv osv osv

Jeg vet jo selv at jeg kan bli veldig facinert og betatt av øyne, gester, smil, holdning, ikke minst sjarme og aura

Faktisk har jeg selv hørt det flere ganger at "har du vært sammen med han stygge der"

Jeg ser da noe i den figuren jeg virkelig faller for

Og en ting kan en trøste seg med...vi har alle noen som alltid vil synes vi er skikkelig alright, og andre vil aldri synes at vi er noe i det hele tatt....sånn er det alltid. Det er svært sjelden vi er alltid fine eller alltid mindre fine...og det er det fine med at vi alle har forskjellig/vår smak

:)

Gjest i kveld

Jeg tenker at jeg har sett dette spørsmålet før her på dol, for ikke så lenge siden.

Ellers er det så forskjellig og personlig hva forskjellige folk ser på som attraktivt, at jeg kan ikke noen gang huske at jeg har lagt merke til et sånt par. Det jeg noen gang lurer på, er hvordan det er mulig at folk med vidt forskjellig humør holder sammen. Jeg kjenner noen par hvor den ene kjefter på alt og alle mens den andre er flau og unnskylder.

Ja sant det, jeg legger egentlig ikke så veldig mye merke til sånt jeg heller..andre par og attraktivitet altså. Det er ofte en grinebiter i et forhold og en annen som må føye seg. Vet om et sånt par. Hun hakker løs på han, og han tar i mot og unnskylder henne. Men jeg tror han med årene har lært å ta henne på det, på en lur måte slik at han stopper munnen hennes:)

Gjest i kveld

Kona til Petter Stordalen eller Linn Stokke som er gift med Atle Brynestad har nok valgt dem ut i fra lommeboka.

Ja det kan godt tenkes. Noen er så kyniske at de gjør det. Jeg for min del kunne aldri ha vært så kynisk. Jeg må virkelig elske den personen jeg skal være sammen med, penger eller ei.

Annonse

Gjest i kveld

Jeg tenker at det må være ganske viktig et tema for ganske mange mennesker, for bare inne her på DOL...denne bittelille ubetydelige verden her.....så kommer det spørsmålet opp opptil flere ganger i løpet av en sesong ;)

Nei, jeg reagerer overhode ikke, legger ikke merke til en gang jeg tror jeg, om hvem som er penest av paret, om hun er veldig pen, om han er mindre pen osv osv osv

Jeg vet jo selv at jeg kan bli veldig facinert og betatt av øyne, gester, smil, holdning, ikke minst sjarme og aura

Faktisk har jeg selv hørt det flere ganger at "har du vært sammen med han stygge der"

Jeg ser da noe i den figuren jeg virkelig faller for

Og en ting kan en trøste seg med...vi har alle noen som alltid vil synes vi er skikkelig alright, og andre vil aldri synes at vi er noe i det hele tatt....sånn er det alltid. Det er svært sjelden vi er alltid fine eller alltid mindre fine...og det er det fine med at vi alle har forskjellig/vår smak

:)

Veldig bra svart!!

Jeg likte spesielt denne:

"Jeg vet jo selv at jeg kan bli veldig facinert og betatt av øyne, gester, smil, holdning, ikke minst sjarme og aura"

Det er mange som har dette, selv om de ikke er direkte pene, eller flotte. Jeg tror jeg faller mest for de tinga du nevnte her :)

Personlighet er også viktig..og han må ha en holdning som er tiltrekkende..vet om en..som jeg kanskje er litt forelska i..han har en utrolig holdning når han går...han er elegant og maskulin på samme tid..og han har store blå øyner som liksom lyser av omsorg og empati. Han vil jeg kalle en flott kar, selv om han ikke sånn "objektivt" sett er flott i den forstand vi ser i ukeblader o.l. En sånn en ville jeg uansett ikke hatt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...