Gå til innhold

FU: Hva tenker dere når....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Holmes

7

• tjohei

4

• Angustia

4

Gjest segunda

Det sier jo seg selv at alle har subjektive meninger. Så jeg tror du misforstår litt her kjære deg. Men for å få det inn med teskjer da, så kan jeg forklare litt:

Det jeg lurte på er andres _subjektive_ meninger når de ser et par de _subjektivt_ mener er forskjell på det ytre.

Selvsagt må det bli subjektivt, ingenting er jo kun objektivt. Det sier jo seg selv.

Og for å gi deg det tilbake med en annen teskje kjære, så tenker jeg ikke subjektivt eller ikke på utseende hos par jeg møter. Hvis jeg tilfeldigvis ville gjort det så ville jeg antageligvis tenkt at min subjektive oppfatning ikke gjelder for det paret.

Ergo, jeg synes fremdeles at slike spekulasjoner er dumme når de går på utseende alene. Jeg kan imidlertid godt spekulere i når jeg opplever væremåte og klokskap forskjellig hos et par i dette du spør om. Langt de fleste av oss vanlige mennesker er mer opptatt av andre ting enn utseende.

Gjest i kveld

Og for å gi deg det tilbake med en annen teskje kjære, så tenker jeg ikke subjektivt eller ikke på utseende hos par jeg møter. Hvis jeg tilfeldigvis ville gjort det så ville jeg antageligvis tenkt at min subjektive oppfatning ikke gjelder for det paret.

Ergo, jeg synes fremdeles at slike spekulasjoner er dumme når de går på utseende alene. Jeg kan imidlertid godt spekulere i når jeg opplever væremåte og klokskap forskjellig hos et par i dette du spør om. Langt de fleste av oss vanlige mennesker er mer opptatt av andre ting enn utseende.

Tror du har misforstått hele greia jeg segunda. Men jeg har fått med meg litt av deg. Du liker å provosere har jeg skjønt. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg altså. Over og ut.

Gjest segunda

Tror du har misforstått hele greia jeg segunda. Men jeg har fått med meg litt av deg. Du liker å provosere har jeg skjønt. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg altså. Over og ut.

Nei for all del du trenger ikke å diskutere med meg, men det provoserte meg at noen finner på å spekulere i utseende blant ektepar og hvorfor den "smukke" valgte den "stygge". Ikke omvendt. Jeg er glad hvis svaret mitt provoserte deg tilbake.

Annonse

Gjest i kveld

Nei for all del du trenger ikke å diskutere med meg, men det provoserte meg at noen finner på å spekulere i utseende blant ektepar og hvorfor den "smukke" valgte den "stygge". Ikke omvendt. Jeg er glad hvis svaret mitt provoserte deg tilbake.

Det provoserte meg ikke i det hele tatt. Blir bare oppgitt over at du absolutt må kverulere. Hadde det provosert meg hadde jeg fortsatt diskusjonen. Men når jeg blir oppgitt gidder jeg ikke det.

Gjest segunda

Det provoserte meg ikke i det hele tatt. Blir bare oppgitt over at du absolutt må kverulere. Hadde det provosert meg hadde jeg fortsatt diskusjonen. Men når jeg blir oppgitt gidder jeg ikke det.

Jeg har sagt min mening. Det heter ikke kverulering. At min mening provoserer deg er noe helt annet.

Gjest i kveld

Jeg har sagt min mening. Det heter ikke kverulering. At min mening provoserer deg er noe helt annet.

Hehehe..du får visst ikke med deg hva jeg sier til deg, du?

over og ut. denne diskusjonen er over for min del. Gidder rett og slett ikke diskutere med deg Segunda.

Gjest segunda

Hehehe..du får visst ikke med deg hva jeg sier til deg, du?

over og ut. denne diskusjonen er over for min del. Gidder rett og slett ikke diskutere med deg Segunda.

Hvor ofte har du skrevet nå at du ikke gidder mer? Er det kverulering eller diskusjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...