Gjest qera Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Rynkekremer fungerer ikke. Daglig ansiktsmassasje, solfaktor, drikke vann, ikke røyke og vaske ansiktet med kaldt vann kan gjøre at de kommer noe senere 0 Siter
Missimo Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg bruker dermalogica. Den virker veldig god og inneholder masse antioksidanter og fukt. Den virker forebyggende mot rynker. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 rynkekremer fungerer ikke. Legen jeg var hos,hos aleris fortalte meg det når vi snakket om å ta sol og slike ting... 0 Siter
Gjest En tanke Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Tror all krem fungerer... Selvfølgelig sunt kosthold, lite sol, ikke røyk...lettere sagt enn gjort det. 0 Siter
tjohei Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Skrevet 6. oktober 2010 Jeg bruker dermalogica. Den virker veldig god og inneholder masse antioksidanter og fukt. Den virker forebyggende mot rynker. Hva heter den? 0 Siter
Missimo Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Hva heter den? -deb geter dermalogica skin smoothing cream. Anbefalt for tør eller hud som så vidt begynner å eldes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.