Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest En tanke
Skrevet

Har bedt om å bli overført av dps til dps et annet sted, hvor lenge kan jeg regne med å vente før svar?

Blir sagt at jeg vil i gruppeterapi, vil det og..men vil oså ha ny utredning. Har lyst å prøve lamictal og, ikke ordi jeg ofte er "høy" for det er jeg ikke, men mangelen på energi er slitsomt. Det kommer og går. Vet jeg har vært endel det man kaller manisk, tror det var sist i sommer. Da går det vel en stund før det kommer igjen?

Har vært sengeliggende nå, men pga feber og vond hals. Har lest litt, og tror jeg innimellom er grensepsykotisk. Sover svært lite, og hadde litt av et lys-show i ettermiddag. Har utrolig mange tanker jeg ikke vil dele her, men det handler om Universet og meningen med livet, gode og onde krefter. Kjenner jeg MÅ være bedre i morgen, må ut å gå tur og få litt bakkekontakt, har ikke godt av å ligge i senga.

Når man er fysisk syk, er det da lettere å "tippe over", noen med erfaringer?

Har begynt å tvile på at det er forkjølelse, kan jo være en åndelig årsak. Jeg VIL ha bakkekontakt, er redd for å ikke sove pga tankene mine. Råd?

Gjest En tanke
Skrevet

Beklager. Ingen her kan vite hva som skjer, må finne svarene i meg selv..I know!

Og beklager dere der ute og, jeg tror på dere...er bare meg. Skal ikke skriver mer eller snakke om det. Klarer meg fint, har nok feberfantasier :)

Gjest antipsyk
Skrevet

Jeg vet ikke om du skal finne svarene i deg selv når du er psykosenær. Kanskje du bør gå opp på antipsykotikadosen din?

Gjest En tanke
Skrevet

Jeg vet ikke om du skal finne svarene i deg selv når du er psykosenær. Kanskje du bør gå opp på antipsykotikadosen din?

Er ferdig med AP for lenge siden, det skal aldri mer inn i min kropp. Beklager at jeg skrev dette her, my mistake! Er nok feberen :)

Gjest antipsyk
Skrevet

Er ferdig med AP for lenge siden, det skal aldri mer inn i min kropp. Beklager at jeg skrev dette her, my mistake! Er nok feberen :)

Det skal mye til for å blir psykosenær av feber...

Gjest En tanke
Skrevet

Det skal mye til for å blir psykosenær av feber...

Ok. Da er det ett av to da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...