Gjest Veldig angst nå Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Hei, jeg oppdaget i kveld en føflek (ikke så veldig stor), men den blødde. Altså er jeg livredd for at dette kan være kreft. Jeg må sjekke den flere timer om dagen, og greier ikke tenke på annet enn den flekken. Er det mulig for meg å få den fjernet i morgen? enten på legevakta eller hudlege eller noe?? Eller kan jeg få psykiateren min til å gjøre det? Holder ikke ut dette, og er redd jeg kommer til å møte opp på legevakta og nekte å gå ut derfra til flekken er fjernet. Hilsen redd. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Prøv å få en time hos fastlegen i dag. Si at du er veldig engstelig. Mest sannsynlig er det ikke noe å bekymre seg over, men jeg har selv hatt det slik og vet hvor grusomt det er. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Du ringer fastlegen. Hun fjerner den sikkert raskt siden hun kjenner til din angst. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Prøv å få en time hos fastlegen i dag. Si at du er veldig engstelig. Mest sannsynlig er det ikke noe å bekymre seg over, men jeg har selv hatt det slik og vet hvor grusomt det er. Helseangst er ikke noe særlig. Gjør som de andre har sagt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.