Gå til innhold

Pus sitter fast

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Gubban... jeg vet egentlig ikke om jeg skal le eller grine, men jeg hadde sikkert ringt brannvesenet (med en litt flau smak i munnen ;-)) :-/

Hei togli, og takk skal du ha! :) Det var tanken jeg gjorde meg også :)) Men, her (gjen)forteller jeg hvordan det ble. En fortvilende natt, meeeeen - det endte godt!! Poster her det samme innlegget, siden jeg er aaaalt for trøtt til å tenke klart ;) Jippi, da er hun endelig løs!! Kjøpte en tynn sag, men det var umulig å sage alene, siden jeg ikke fikk sett på begge sider samtidig.. Stor, bred sjenk. Brukte tipset om papp mellom sagen og pusen, men sagbladet var skummelt nær henne likevel, da det var bare en tiny liten klaring mellom halsen hennes og hullet. Akvariet på 360 liter/kilo står som sagt oppå seksjonen, men selv om jeg så godt som tømte akvariet, er det drittungt. Så i desperasjon etter muskelkraft brukte jeg SDD sitt sjarmørtriks, og fikk med meg to mannfolk med det rette utstyret (snekkere;)) Brannmen har vel for stort utstyr, fryktet jeg, så prøvde snekkerne føst. Ser dette kan tolkes flere veier, men du skjønner hva jeg mener. De fikk henne løs med én gang!!

Puh., stakkars lille slitne pusen. Hun (og jeg) har prøvet i hele natt - så nå blir det først masse trøst til henne, så må akvariet fylles igjen - og adrenalinkicket mitt ned - SÅ tar vi natta ;) Ha en superfin dag videre!!

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Uff, stakkar lillepusen. Du har kanskje fått henne løs nå, men her er iallefall et tips. Så det på tv da det var en hund som hadde stukket hodet inn gjennom hullet i et dekk, av alle ting, og ikke kom ut igjen. Kanskje du har en plastskjerm, av den typen de bruker nå de er skadet. Smør den inn med olje på utsiden, og tre den rundt hodet på katten, så kan du prøve å dytte hodet på katten ned igjennom hullet med skjermen på utsiden. Da skal plasten være såpass stiv at den glir inni hullet og tar med kattehodet ut. Det funka iallefall på tv, men vet ikke om det går i RL. Verd et forsøk iallefall.

Heisann FruH, og takk så mye for et genialt påfunn :) Dessverre ingen skjermer å oppdrive her, så gjenforteller her hvordan det ble. En fortvilende natt, ja. Men - det endte godt!! Poster her det samme innlegget, siden jeg er aaaalt for trøtt til å tenke klart ;) Jippi, da er hun endelig løs!! Kjøpte en tynn sag, men det var umulig å sage alene, siden jeg ikke fikk sett på begge sider samtidig.. Stor, bred sjenk. Brukte tipset om papp mellom sagen og pusen, men sagbladet var skummelt nær henne likevel, da det var bare en tiny liten klaring mellom halsen hennes og hullet. Akvariet på 360 liter/kilo står som sagt oppå seksjonen, men selv om jeg så godt som tømte akvariet, er det drittungt. Så i desperasjon etter muskelkraft brukte jeg SDD sitt sjarmørtriks, og fikk med meg to mannfolk med det rette utstyret (snekkere;)) Brannmen har vel for stort utstyr, fryktet jeg, så prøvde snekkerne føst. Ser dette kan tolkes flere veier, men du skjønner hva jeg mener. De fikk henne løs med én gang!!

Puh., stakkars lille slitne pusen. Hun (og jeg) har prøvet i hele natt - så nå blir det først masse trøst til henne, så må akvariet fylles igjen - og adrenalinkicket mitt ned - SÅ tar vi natta ;) Ha en superfin dag videre!!

Gjest Catwoman

Hei nick - takk for råd, men det var vel ikke akkurat dette jeg tenkte på. Tømte akvariet :) Poster her det samme innlegget til deg også, siden jeg er aaaalt for trøtt til å tenke klart ;) Jippi, da er hun endelig løs!! Kjøpte en tynn sag, men det var umulig å sage alene, siden jeg ikke fikk sett på begge sider samtidig.. Stor, bred sjenk. Brukte tipset om papp mellom sagen og pusen, men sagbladet var skummelt nær henne likevel, da det var bare en tiny liten klaring mellom halsen hennes og hullet. Akvariet på 360 liter/kilo står som sagt oppå seksjonen, men selv om jeg så godt som tømte akvariet, er det drittungt. Så i desperasjon etter muskelkraft brukte jeg SDD sitt sjarmørtriks, og fikk med meg to mannfolk med det rette utstyret (snekkere;)) Brannmen har vel for stort utstyr, fryktet jeg, så prøvde snekkerne føst. Ser dette kan tolkes flere veier, men du skjønner hva jeg mener. De fikk henne løs med én gang!!

ShitDiddelyDo

Jippi, da er hun endelig løs!! Kjøpte en tynn sag, men det var umulig å sage alene, siden jeg ikke fikk sett på begge sider samtidig.. Stor, bred sjenk. Brukte tipset om papp mellom sagen og pusen, men sagbladet var skummelt nær henne likevel, da det var bare en tiny liten klaring mellom halsen hennes og hullet. Akvariet på 360 liter/kilo står som sagt oppå seksjonen, men selv om jeg så godt som tømte akvariet, er det drittungt. Så i desperasjon etter muskelkraft brukte jeg ditt sjarmørtriks, og fikk med meg to mannfolk med det rette utstyret (snekkere;)) Brannmen har vel for stort utstyr, fryktet jeg, så prøvde snekkerne føst. Ser dette kan tolkes flere veier, men du skjønner hva jeg mener. De fikk henne løs med én gang!!

Puh., stakkars lille slitne pusen. Hun (og jeg) har prøvet i hele natt - så nå blir det først masse trøst til henne, så må akvariet fylles igjen - og adrenalinkicket mitt ned - SÅ tar vi natta ;) Tusen, tusen takk, SDD - og ha en superfin dag videre!!

Bra det gikk bra. Får håpe han ikke er for traumatisert. Men han stikker nok ikke hue inn i flere hyller med det første. ;)

ShitDiddelyDo

Mulig du har rett i det;) Men er så trøtt nå at jeg står over. Nå tar jeg som sagt natt, så da fabulerer mine små grå om at du allerede er kommet til middagshvilen? Ja, hvis du hviler middag, da :) Have a nice day :o)

Skal på konsert og rocke litt i kveld, så jeg vurderer faktisk en middagshvil før den tid. :)

Annonse

Gjest Catwoman

Mulig du har rett i det;) Men er så trøtt nå at jeg står over. Nå tar jeg som sagt natt, så da fabulerer mine små grå om at du allerede er kommet til middagshvilen? Ja, hvis du hviler middag, da :) Have a nice day :o)

Og takk for at du var moralsk støtte i natt :) (Det var mørkt!;)

Gjest Catwoman

Skal på konsert og rocke litt i kveld, så jeg vurderer faktisk en middagshvil før den tid. :)

Åh, det høres knall ut - kose deg masse da! Vet ikke hva jeg skal kalle hvilen min nå, men legge meg, det skal jeg. Henger over tastaturet her nå ;) Og forresten kom det forrige svaret mitt til deg - til meg ;) Rett over her.

Fikk absolutt ny giv, ja - Tusen takk, 200eek!! :)) Poster samme innlegg til dere, for nå er jeg så trøtt at jeg strax stuper.

Jippi, da er hun endelig løs!! Kjøpte en tynn sag, men det var umulig å sage alene, siden jeg ikke fikk sett på begge sider samtidig.. Stor, bred sjenk. Brukte det geniale tipset ditt om papp mellom sagen og pusen, men sagbladet var skummelt nær henne likevel, da det var bare en tiny liten klaring mellom halsen hennes og hullet. Akvariet på 360 liter/kilo står som sagt oppå seksjonen, men selv om jeg så godt som tømte akvariet, er det drittungt. Så i desperasjon etter muskelkraft brukte jeg ditt sjarmørtriks, og fikk med meg to mannfolk med det rette utstyret (snekkere;)) Brannmenn har vel for stort utstyr, fryktet jeg, så prøvde snekkerne føst. Ser dette kan tolkes flere veier, men du skjønner hva jeg mener :) De fikk henne løs med én gang!!

Å kjære vene...for en helt du er *må le litt*

Riktig, riktig god hvil til både lillepus og deg :D

Hei togli, og takk skal du ha! :) Det var tanken jeg gjorde meg også :)) Men, her (gjen)forteller jeg hvordan det ble. En fortvilende natt, meeeeen - det endte godt!! Poster her det samme innlegget, siden jeg er aaaalt for trøtt til å tenke klart ;) Jippi, da er hun endelig løs!! Kjøpte en tynn sag, men det var umulig å sage alene, siden jeg ikke fikk sett på begge sider samtidig.. Stor, bred sjenk. Brukte tipset om papp mellom sagen og pusen, men sagbladet var skummelt nær henne likevel, da det var bare en tiny liten klaring mellom halsen hennes og hullet. Akvariet på 360 liter/kilo står som sagt oppå seksjonen, men selv om jeg så godt som tømte akvariet, er det drittungt. Så i desperasjon etter muskelkraft brukte jeg SDD sitt sjarmørtriks, og fikk med meg to mannfolk med det rette utstyret (snekkere;)) Brannmen har vel for stort utstyr, fryktet jeg, så prøvde snekkerne føst. Ser dette kan tolkes flere veier, men du skjønner hva jeg mener. De fikk henne løs med én gang!!

Åh, så godt å høre at det gikk bra tilslutt :)))

Godt du fikk tak i menn med passe stort utstyr!!

brilleslangen

Hei brilleslangen, og takk som spør :) En fortvilende natt, ja. Men - det endte godt!! Poster her det samme innlegget, siden jeg er aaaalt for trøtt til å tenke klart ;) Jippi, da er hun endelig løs!! Kjøpte en tynn sag, men det var umulig å sage alene, siden jeg ikke fikk sett på begge sider samtidig.. Stor, bred sjenk. Brukte tipset om papp mellom sagen og pusen, men sagbladet var skummelt nær henne likevel, da det var bare en tiny liten klaring mellom halsen hennes og hullet. Akvariet på 360 liter/kilo står som sagt oppå seksjonen, men selv om jeg så godt som tømte akvariet, er det drittungt. Så i desperasjon etter muskelkraft brukte jeg SDD sitt sjarmørtriks, og fikk med meg to mannfolk med det rette utstyret (snekkere;)) Brannmen har vel for stort utstyr, fryktet jeg, så prøvde snekkerne føst. Ser dette kan tolkes flere veier, men du skjønner hva jeg mener. De fikk henne løs med én gang!!

Bra det endte bra. Ønsker både deg og katten en god sovestund etter alle strabasene

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...