Gå til innhold

Facebook...problemer?

Gjest 200eek - som savner facebook :(

Anbefalte innlegg

Gjest 200eek - som savner facebook :(
Skrevet

Har i snart to dager nå hatt en halv facebook

Dvs. jeg har øvre linje, søkeruten, iconene for mottatt ny melding ol og jeg har nedre info....lovverke etc

Men midt i er det altså tomt

Ingen bilder, ingen skrift, ikke noe

Ved å trykke som en gal så kan jeg få til nye hendelser som på en liste i steden for som vanlige oppdatteringer, men jeg får ikke frem min egen side med min infor, mine oppdatteringer og mine bilder

Andre som har det slik? Hvor lenge kan jeg forvente at dette kan holde på?

Har gått inn via mobilen og får info etc...men alle med siste dato for NI dager siden

Anoyone? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Auroria
Skrevet

Har vært litt oppdateringer som har pågått siste to dagene, så fb har ikke vært helt seg selv. Men det er ikke alle som får like store problemer, urettferdig! Jeg har feks bare hatt litt problemer med chatten. Lykke til!

Skrevet

Har vært litt oppdateringer som har pågått siste to dagene, så fb har ikke vært helt seg selv. Men det er ikke alle som får like store problemer, urettferdig! Jeg har feks bare hatt litt problemer med chatten. Lykke til!

Jo, tusen takk Auroria...men vet du hva jeg har funnet ut...

Bruker Crome - leseren og hvis jeg tar opp IE så får jeg frem en fullt fungerende face der :S Fant det ut via arbeidspc`n

Så min egen pc med Cromeleser på har bannlyst meg fra facebook!!! Har altså vært to dager uten face uten grunn!!!

*furt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...