Gjest høstløv Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Du kan parkere på vippetangen, det er jo rett ved kaia- 125 pr. døgn, er jo ikke ille det da? Men er ikke det max ett døgn? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Men er ikke det max ett døgn? Nei - så ikke sånn ut. Er jo beregnet på de som tar ferga - og de er jo borte i to døgn. Iallefall ut fra det jeg kunne lese av dette.. 0 Siter
delfin Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Ikke parker på Vippetangen. Vi fikk bilen stjålet der under en tur til Køben, og hørt etterpåat det ikke er uvanlig. Parker bilen på båten hvis du har anledning til det:-) God tur! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Nei - så ikke sånn ut. Er jo beregnet på de som tar ferga - og de er jo borte i to døgn. Iallefall ut fra det jeg kunne lese av dette.. Slik tolket jeg det også, for det var avslag i prisen når vi kom fra båten og brukte automaten i terminalen. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Ikke parker på Vippetangen. Vi fikk bilen stjålet der under en tur til Køben, og hørt etterpåat det ikke er uvanlig. Parker bilen på båten hvis du har anledning til det:-) God tur! Oj, nei bilen vil jeg gjerne beholde! Spesielt siden kofferten med klær til resten av uka ligger der. På en annen side så kunne jeg jo ha fornyet garderoben. ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 På festningsplasse noen få hundre meter unna, er det gratis å stå på søndager, dersom det er en av dagene du skal være borte. Fra f.eks lørdag klokka 15.00 til mandag klokka 10.00 blir prisen 45.- kroner, eller fra fredag klokka 15.00 til søndag klokka 10.00 koster det 165.- Altså en del å spare på de få skrittene. Jeg blir borte fra søndag ettermiddag til tirsdag i ca 10-tiden. Jeg kan svippes bort på terminalen jeg, så kan de andre gå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.