Gjest Kayia Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1286471875' post='4448813] Takk for tips. Jeg kan prøve med Hemojern først, vanligvis holder jeg jernet oppe med kosten, og jeg håper at når neste operasjon er over (om en mnd) så vil jeg kunne spise mer enn hva jeg gjør nå. Jeg spiser mye rent hjortekjøtt til vanlig og i følge ernæringsfysiologen er det grunnen til at jeg har hatt fine jernverdier. Så jeg får spise mer av det rett og slett. ''Jeg spiser mye rent hjortekjøtt til vanlig'' *Takker ja til en evt middagsinvitajon til Shira:o)* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 ''Jeg spiser mye rent hjortekjøtt til vanlig'' *Takker ja til en evt middagsinvitajon til Shira:o)* Bare til å komme! ) Her er det hjortebiff på menyen så og si hver helg, men jeg kan også diske opp med gryter o.l dersom det er ønskelig. Det er utrolig godt kjøtt. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1286527625' post='4449108] Bare til å komme! ) Her er det hjortebiff på menyen så og si hver helg, men jeg kan også diske opp med gryter o.l dersom det er ønskelig. Det er utrolig godt kjøtt. Heldiggris! Jeg kommer både på rent kjøtt og på gryter jeg. *Meeeget lettbedt* ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.