serenity777 Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Hver gang jeg tenker på noe dumt jeg har gjort, eller noe jeg innbiller meg er dumt, så klarer jeg ikke takle følelsen av å ha ydmyket eller driti meg selv ut. Jeg har veldig lett for å føle att jeg har gjort det. Da får jeg en lei følelse inni meg. Og jeg spytter ut ord som ikke gjør noen mening. Det er banale, flaue ting som pipper ut. Jeg er som regel alene når jeg gjør det, men det er ganske mye. Jeg har diagnosen P schizofreni og OCD. Når jeg sier de ordene så føler jeg meg bedre. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Kan du gi noen eksempler? Ser ikke helt for meg hva du mener... når jeg sluttet på AP sist begynte jeg å snakke med meg selv, men det er kanskje noe annet... 0 Siter
serenity777 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Skrevet 7. oktober 2010 Kan du gi noen eksempler? Ser ikke helt for meg hva du mener... når jeg sluttet på AP sist begynte jeg å snakke med meg selv, men det er kanskje noe annet... ta deg rasstappanalt med en kork som dildo. Det var ett eksempelt, banalt og pinlig som sagt. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 ta deg rasstappanalt med en kork som dildo. Det var ett eksempelt, banalt og pinlig som sagt. Sier du dette til andre folk? 0 Siter
serenity777 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Skrevet 7. oktober 2010 Sier du dette til andre folk? nei, men når jeg ikke klarer å fordøye inntrykk. Det har vel hent att jeg har glippet ut med noe offentlig og. Det begynte når jeg hadde enten tvang eller hallusinasjon, da jeg kjeftet på "tvangstankestemmen", men nå sier jeg det når jeg ikke får fordøyd følelser. Pga bagateller også. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 nei, men når jeg ikke klarer å fordøye inntrykk. Det har vel hent att jeg har glippet ut med noe offentlig og. Det begynte når jeg hadde enten tvang eller hallusinasjon, da jeg kjeftet på "tvangstankestemmen", men nå sier jeg det når jeg ikke får fordøyd følelser. Pga bagateller også. Kanskje du har sånn tourettes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.