Gå til innhold

NHD, nervøs uvane eller tics?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg tenker på noe dumt jeg har gjort, eller noe jeg innbiller meg er dumt, så klarer jeg ikke takle følelsen av å ha ydmyket eller driti meg selv ut. Jeg har veldig lett for å føle att jeg har gjort det. Da får jeg en lei følelse inni meg. Og jeg spytter ut ord som ikke gjør noen mening. Det er banale, flaue ting som pipper ut. Jeg er som regel alene når jeg gjør det, men det er ganske mye. Jeg har diagnosen P schizofreni og OCD.

Når jeg sier de ordene så føler jeg meg bedre.

Skrevet

Kan du gi noen eksempler? Ser ikke helt for meg hva du mener... når jeg sluttet på AP sist begynte jeg å snakke med meg selv, men det er kanskje noe annet...

Skrevet

Kan du gi noen eksempler? Ser ikke helt for meg hva du mener... når jeg sluttet på AP sist begynte jeg å snakke med meg selv, men det er kanskje noe annet...

ta deg rasstappanalt med en kork som dildo.

Det var ett eksempelt, banalt og pinlig som sagt.

Skrevet

ta deg rasstappanalt med en kork som dildo.

Det var ett eksempelt, banalt og pinlig som sagt.

Sier du dette til andre folk?

Skrevet

Sier du dette til andre folk?

nei, men når jeg ikke klarer å fordøye inntrykk. Det har vel hent att jeg har glippet ut med noe offentlig og. Det begynte når jeg hadde enten tvang eller hallusinasjon, da jeg kjeftet på "tvangstankestemmen", men nå sier jeg det når jeg ikke får fordøyd følelser. Pga bagateller også.

Skrevet

nei, men når jeg ikke klarer å fordøye inntrykk. Det har vel hent att jeg har glippet ut med noe offentlig og. Det begynte når jeg hadde enten tvang eller hallusinasjon, da jeg kjeftet på "tvangstankestemmen", men nå sier jeg det når jeg ikke får fordøyd følelser. Pga bagateller også.

Kanskje du har sånn tourettes?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...