Olav Femte Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Hvorfor er dette middelet under overvåke av Statens Legenmiddelmerk? GABA igjen ? Huff - Det virker ! Virker for bra karnsje? NHD - Vel - du er vel ikke inponert - men men..... 0 Siter
frosken Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Lyrica og Xanor står på overvåkningslisten pga av følgende: ''pregabalin (Lyrica) og alprazolam (Xanor) på grunn av meldinger om mulig misbruk. Legemiddelverket ønsker ytterligere data om disse problemstillingene, og ber derfor om at tilfeller av avhengighet, overforbruk, misbruk eller seponeringsproblemer meldes som bivirkninger'' 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Lyrica og Xanor står på overvåkningslisten pga av følgende: ''pregabalin (Lyrica) og alprazolam (Xanor) på grunn av meldinger om mulig misbruk. Legemiddelverket ønsker ytterligere data om disse problemstillingene, og ber derfor om at tilfeller av avhengighet, overforbruk, misbruk eller seponeringsproblemer meldes som bivirkninger'' Håper ikke det er snakk om noen avregistrering av xanor?? For noen av oss med panikk angst er vi hjelpeløse uten... 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Håper ikke det er snakk om noen avregistrering av xanor?? For noen av oss med panikk angst er vi hjelpeløse uten... Det vet jeg ikke noe om. 0 Siter
Gjest pille for alt Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Håper ikke det er snakk om noen avregistrering av xanor?? For noen av oss med panikk angst er vi hjelpeløse uten... Den tankegangen er så farlig. Det er ikke slik at all redning ligger i en pille. Mange mennesker finner andre måter å bekjempe angsten på enn akkurat xanor. De har kanskje ikke en gang hørt om den. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Den tankegangen er så farlig. Det er ikke slik at all redning ligger i en pille. Mange mennesker finner andre måter å bekjempe angsten på enn akkurat xanor. De har kanskje ikke en gang hørt om den. Jeg takker min psykiater for at han opplyste meg om den. Visste heller ikke noe om den. Tre psykiatere foreslo den for meg før jeg turde prøvde. Og den er effektiv. Terapi har aldri aldri hjulpet meg på sikt. Jeg har blant annet sykdoms angst, så akkurat det hjalp min psykiater meg med i og med at han er lege og kunne så langt avkrefte en del frykter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.