Gå til innhold

Lyrica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dette middelet under overvåke av Statens Legenmiddelmerk?

GABA igjen ? Huff - Det virker !

Virker for bra karnsje?

NHD - Vel - du er vel ikke inponert - men men.....

Skrevet

Lyrica og Xanor står på overvåkningslisten pga av følgende:

''pregabalin (Lyrica) og alprazolam (Xanor) på grunn av meldinger om mulig misbruk. Legemiddelverket ønsker ytterligere data om disse problemstillingene, og ber

derfor om at tilfeller av avhengighet, overforbruk, misbruk eller seponeringsproblemer

meldes som bivirkninger''

ink1365380698
Skrevet

Lyrica og Xanor står på overvåkningslisten pga av følgende:

''pregabalin (Lyrica) og alprazolam (Xanor) på grunn av meldinger om mulig misbruk. Legemiddelverket ønsker ytterligere data om disse problemstillingene, og ber

derfor om at tilfeller av avhengighet, overforbruk, misbruk eller seponeringsproblemer

meldes som bivirkninger''

Håper ikke det er snakk om noen avregistrering av xanor??

For noen av oss med panikk angst er vi hjelpeløse uten...

Skrevet

Det vet jeg ikke noe om.

Gjest pille for alt
Skrevet

Den tankegangen er så farlig. Det er ikke slik at all redning ligger i en pille. Mange mennesker finner andre måter å bekjempe angsten på enn akkurat xanor. De har kanskje ikke en gang hørt om den.

ink1365380698
Skrevet

Den tankegangen er så farlig. Det er ikke slik at all redning ligger i en pille. Mange mennesker finner andre måter å bekjempe angsten på enn akkurat xanor. De har kanskje ikke en gang hørt om den.

Jeg takker min psykiater for at han opplyste meg om den. Visste heller ikke noe om den. Tre psykiatere foreslo den for meg før jeg turde prøvde. Og den er effektiv. Terapi har aldri aldri hjulpet meg på sikt. Jeg har blant annet sykdoms angst, så akkurat det hjalp min psykiater meg med i og med at han er lege og kunne så langt avkrefte en del frykter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...