Gå til innhold

Forandring i mensen

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea79
Skrevet

Jeg har alltid vært svært heldig med en regelmessig menstruasjon, lette pms symptomer og kun 2-3 dager med lette/minimale blødninger. Ingen menssmerter, bare små murringer.

Nå derimot, har det skjedd en helomvending. Har gått i 2 uker med "PMS plager, ømme bryster og oppblåsthet og humørsvingninger. Mensen var to uker forsinket og da den endelig kom, kom den VELDIG! Først bare litt brunlig utflod, som jeg pleier å få, men så blødde jeg store mengder. Blødde og blødde uten stopp og i dag er jeg på 6 dagen. Blødningene har avtatt litt, men pågår fortsatt.

Sikkert mange som har det på denne måten når de har mensen, og ser ikke på det som unormalt i den forstand. Men det er litt merkelig til å være meg.

Er det normalt at mensen forandrer seg på denne måten etter 15 år eller bør jeg sjekke om noe kan være galt?

Videoannonse
Annonse
Flimmer1365381250
Skrevet

Det er ikke en sjangs for at du har vært gravid, og mistet?

Gjest Linnea79
Skrevet

:-/

Har tenkt tanken selv... Glemte å nevne at jeg har vært kvalm og kastet opp også siste to dagene. Er dette vanlig ved spontan abort?

Vil legen kunne finne ut om jeg har vært gravid om jeg bestiller time? Kjenner dette er noe jeg sterkt ønsker å få bekreftet/avkreftet, for å kunne slå meg til ro.

Gjest Linnea79
Skrevet

Det er ikke en sjangs for at du har vært gravid, og mistet?

Har tenkt tanken selv... Glemte å nevne at jeg har vært kvalm og kastet opp også siste to dagene. Er dette vanlig ved spontan abort?

Vil legen kunne finne ut om jeg har vært gravid om jeg bestiller time? Kjenner dette er noe jeg sterkt ønsker å få bekreftet/avkreftet, for å kunne slå meg til ro.

Flimmer1365381250
Skrevet

Det høres ut som du har abortert. Hvis du har hatt ubeskyttet sex er det nok det som har skjedd. Jeg er usikker på hvor fort hormonnivåene blir normale igjen etter at man har mistet, men bestill deg time hos legen allikevel, så får du ordentlig svar på alle spørsmålene dine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...