Gå til innhold

Hvor reise på weekendtur i november?

Anbefalte innlegg

Hadde planer om å begynne å jobbe litt nå i oktober, men situasjonen på jobb gjør at det ikke passer å begynne å jobbe igjen før jeg trer inn i 100% stilling. Far i huset skal likevel begynne å ta ut litt av sin farspermisjon fra og med november. Dermed får vi noen dager fri sammen og lurer derfor på å ta en liten weekendtur.

Derfor kom han med et spørsmål om hvor man kan reise i november? Er det noen byer som det passer bedre å reise til enn andre på dette tidspunktet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354348-hvor-reise-p%C3%A5-weekendtur-i-november/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det snakk om bare fra fredag til søndag er vel utlandet utelukket? og da spørs det jo på hvor du bor i landet.

Kan nok forlenge det til en langweekend.

Og på en måte frister jo utlandet, men gode tips i Norge taes også imot. :-) Bor på nordmøre.

Tyskland er stort. Har vært i Bremen ei gang i tiden sånn i slutten av november. Var koselig der.

http://www.germany-christmas-market.org.uk/

Her er en oversikt over når de forskjellige byene begynner med julemarked. Jeg og mamma har en årlig tradisjon med å dra på julemarked i Tyskland, og prøver å velge en ny by hvert år.

Jeg kan anbefale Dusseldorf :-) Fantastisk koselig by og nydelig julemarked :)

Annonse

http://www.germany-christmas-market.org.uk/

Her er en oversikt over når de forskjellige byene begynner med julemarked. Jeg og mamma har en årlig tradisjon med å dra på julemarked i Tyskland, og prøver å velge en ny by hvert år.

Jeg kan anbefale Dusseldorf :-) Fantastisk koselig by og nydelig julemarked :)

Tusen takk for link. :-)

Mye å velge mellom der, men spørsmålet er om han vil på julemarked. Kanskje bedre å reise på venninnetur da. Har alltid hatt lyst til å dra selv, men... :-)

Tusen takk for link. :-)

Mye å velge mellom der, men spørsmålet er om han vil på julemarked. Kanskje bedre å reise på venninnetur da. Har alltid hatt lyst til å dra selv, men... :-)

Vi pleier aldri å handle noe på julemarked, men vi pleier å drikke glyvine, spise brente mandler, og nyte julestemningen. På kveldene pleier det å være helt vannvittig med liv rundt julemarkedområdene, og det er utrolig koselig :-)

Ellers pleier vi å utforske byen som man vanligvis pleier å gjøre når man er i en "ny" by :-) Julemarked er altså bare en stor bonus :-)

Dusseldorf er en kjempekoselig by uansett :)

Vi pleier aldri å handle noe på julemarked, men vi pleier å drikke glyvine, spise brente mandler, og nyte julestemningen. På kveldene pleier det å være helt vannvittig med liv rundt julemarkedområdene, og det er utrolig koselig :-)

Ellers pleier vi å utforske byen som man vanligvis pleier å gjøre når man er i en "ny" by :-) Julemarked er altså bare en stor bonus :-)

Dusseldorf er en kjempekoselig by uansett :)

Får se hva jeg får lurt ham med på. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...