ShitDiddelyDo Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 I fjor var det Obama som fikk prisen - og ikke engang Obama selv så ut til å like det spesielt godt. I år gikk den til en menneskerettighetsforkjemper i Kina - og kinesiske myndigheter rabler. Det er tross alt Kina mannen hytter med nevene mot, noe han nå belønnes for. Komiteen skal i hvert fall ha for å skape liv og røre en gang i året. Og nå ser jeg at Obama er ute og krever Liu løslatt. 0 Siter
ekte nick Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Kjempebra med tildelingen i dag syns jeg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Skrevet 8. oktober 2010 Kjempebra med tildelingen i dag syns jeg! Jepp. 0 Siter
Druzilla Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Kjempebra med tildelingen i dag syns jeg! Det syns jeg også!Veldig glad for at Nobel-komitèen ikke lot seg presse av de kinesiske myndigheters advarsler mot å gi han prisen 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Skal kineserne smile må vi slike dem i runpa. Og rumpesmaken er like jævlig der nede som her. Mye kan sies om Jaggis, men en rumpeslikker har han aldri vært. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Skal kineserne smile må vi slike dem i runpa. Og rumpesmaken er like jævlig der nede som her. Mye kan sies om Jaggis, men en rumpeslikker har han aldri vært. Kremt - nei for utdelingen i fjor var ikke noe tegn på rumpeslikking, liksom...?? 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Kremt - nei for utdelingen i fjor var ikke noe tegn på rumpeslikking, liksom...?? Riktig, det var det ikke. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Riktig, det var det ikke. Nja, jeg er en smule usikker på om jeg er enig med deg i det, men det er greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.