Gjest bølger Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Er det siste alternativ? Leser i legetidsskrift om seksuelle bivirkninger ved bruk av AD og kan ikke se en plass at de foreslår wellbutrin. Når jeg har klaget over unormal tretthet har jeg alltid fått høre at det ikke er noe å gjøre med det, men det ble veldig mye bedre etter at jeg begynte med wellbutrin. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor de ikke bruker mer et legemiddel som er effektivt der andre ikke er bra nok. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Fordi myndighetene har satt en klausul om at et SSRI eller SNRI skal være prøvd først, og enten ikke ha virket eller ha gitt uakseptable bivirkninger. 0 Siter
Gjest sparing Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Fordi myndighetene har satt en klausul om at et SSRI eller SNRI skal være prøvd først, og enten ikke ha virket eller ha gitt uakseptable bivirkninger. hvorfor det???? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 hvorfor det???? Myndighetene tror de sparer penger på denne måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.