100%ull Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg skrev inn et innlegg her om når enkelte mennesker begynner å tulle med det de sier...: ''Hmmmmm.... Ikke så enkelt å forstå seg på enkelte: Jeg hadde en dialog med en eldre person...vedkommende sa at det var mulig h*n begynte å tulle litt med ting h*n sa... Joo...jeg sa meg enig i at jeg også har begynt å merke dette... Så blir vedkommende fly forbannet...for h*n mener h*n ikke tuller...og spør meg om jeg påstår at h*n lyver når h*n forteller om ting... Jeg sitter her som et spørsmålstegn ?...og skjønner mer og mer at vedkommende virkelig begynner å tulle... Vedkommende er en som jeg må forholde meg av og til...så hvordan bør jeg forholde meg til denne personen?'' Hva kan årsaken være til at de begynner å tulle? 0 Siter
Sør Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Folk kan begynne å "tulle" fordi de blir demente, er trette, har ettervirkninger av rus, osv. Akkurat som hvis noen sier "jeg synes jeg begynner å se gammel ut", eller "jeg synes jeg begynner å se overvektig ut", så er svaret da, "nei, det gjør du selvsagt ikke". Med vennlig hilsen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Begynnende demens? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.