Gå til innhold

Trenger en dings som blinker el. lager lyd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger en dings man kan feste på noe, og som, når man trykker på en ekstern knapp, blinker eller lager lyd. (Skal brukes for å finne igjen ting).

Fins det?

Har hørt på Claes Ohlson, men mannen kunne ikke komme på noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bilalarm? ;-) Den er festet til bilen, og lager lyd når du trykker feil på kappene! :hostekule:

Det du tenker på er en slik sak til nøkler som lager en lyd når man plystrer eller knipser?

Jeg vet ikke hvor de har en, men søk på nøkkelring, eller lignende.

Med vennlig hilsen

Skrevet

En bilalarm? ;-) Den er festet til bilen, og lager lyd når du trykker feil på kappene! :hostekule:

Det du tenker på er en slik sak til nøkler som lager en lyd når man plystrer eller knipser?

Jeg vet ikke hvor de har en, men søk på nøkkelring, eller lignende.

Med vennlig hilsen

Det er viktig at man selv bestemmer når den skal lage lyd, så ikke en tilfeldig forbipasserende som går forbi og f.eks plystrer utløser lyden. Fordi dingsen skal festes på noe som skal være ute.

Har bare funnet nøkkelringer som reagerer ved plystring.

Ja, men noe ala bilalarm, bare ikke så høy lyd, mer behagelig lyd eller helst lys/blinking. Så må man ha kontrollen selv som utløser dette.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg så noe sånt i en TrioVing butikk en gang? En nøkkelring som piper når man trykker på en knapp. Fant ikke når jeg googlet, men sjekk i sånne lås- og sikkerhetsbutikker kanksje?

Gjest verinoca
Skrevet

''Fjernkontrollen er vanntett, så du kan også bruke lydfyret når du bader. Smart for å vite retning til land eller for å finne tilbake til håndkleet og resten av sakene dine.''

Haha! Ja, de skal ha kred for å gi meg en fullstendig ny tanke i hodet, i det minste! :-) Greia har en rekkevidde på 40 m, så om du på den avstanden ikke finner retningen til land bør du kanskje holde deg på håndkleet. Haha, jeg ler! :-D

Skrevet

''Fjernkontrollen er vanntett, så du kan også bruke lydfyret når du bader. Smart for å vite retning til land eller for å finne tilbake til håndkleet og resten av sakene dine.''

Haha! Ja, de skal ha kred for å gi meg en fullstendig ny tanke i hodet, i det minste! :-) Greia har en rekkevidde på 40 m, så om du på den avstanden ikke finner retningen til land bør du kanskje holde deg på håndkleet. Haha, jeg ler! :-D

Dette er hjelpemidler for blinde/svaksynte.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg så noe sånt i en TrioVing butikk en gang? En nøkkelring som piper når man trykker på en knapp. Fant ikke når jeg googlet, men sjekk i sånne lås- og sikkerhetsbutikker kanksje?

Det var en god ide. Men hvor finner man disse lås og sikkerhetsbutikkene, mon tro. En vanlig nøkkelfiler? Nei, ser ikke for meg at de har det.

Skrevet

Takk, du har skjønt hva jeg leter etter. Den var bare litt for dyr for meg. Det kan bli fare for at den blir stjålet siden den skal være på noe som står ute.

Kanskje det finnes noe i billigere varianter.

De har to billigere varianter som jeg har linket til.

Skrevet

Takk, du har skjønt hva jeg leter etter. Den var bare litt for dyr for meg. Det kan bli fare for at den blir stjålet siden den skal være på noe som står ute.

Kanskje det finnes noe i billigere varianter.

Oh, du syntes at 490 var dyrt så jeg nå :)

Skrevet

Endaaaaaaaaa en variant, kr 25,- :)

Hva hvor?

Skrevet

Opprinnelig vil jeg helst ha en ting jeg kan trykke på for å få signalet, da jeg ikke har helt tro på at plystring er holdbart. Og at det skal begynne å pipe hvis og når en annen går forbi og plystrer. Men den var jo veldig billig, så kanskje jeg skal prøve likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...