Gjest irrere Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Opprinnelig vil jeg helst ha en ting jeg kan trykke på for å få signalet, da jeg ikke har helt tro på at plystring er holdbart. Og at det skal begynne å pipe hvis og når en annen går forbi og plystrer. Men den var jo veldig billig, så kanskje jeg skal prøve likevel. Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men den er så billig at den vel kan være verdt et forsøk om det ikke er mye plystrende mennesker i området du skal bruke den Jeg hadde en tilsvarende på nøkkelknippet mitt for ca 20 år siden og der bare byttet jeg batteri. Den var billig og så billig ut, men funket til jeg fjernet den fra knippet og rotet den bort 0 Siter
cathlin Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Skrevet 8. oktober 2010 Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men den er så billig at den vel kan være verdt et forsøk om det ikke er mye plystrende mennesker i området du skal bruke den Jeg hadde en tilsvarende på nøkkelknippet mitt for ca 20 år siden og der bare byttet jeg batteri. Den var billig og så billig ut, men funket til jeg fjernet den fra knippet og rotet den bort Den må kunne fungere på 7-10 meter. Hm. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Opprinnelig vil jeg helst ha en ting jeg kan trykke på for å få signalet, da jeg ikke har helt tro på at plystring er holdbart. Og at det skal begynne å pipe hvis og når en annen går forbi og plystrer. Men den var jo veldig billig, så kanskje jeg skal prøve likevel. Usj, jeg tror det er den der jeg har prøvd. Den reagerer ikke bare på plystring, den går av hver gang noen snakker med lys stemme. Helt umulig å ha i nærheten av to småjenter, med andre ord. ) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Dette er hjelpemidler for blinde/svaksynte. Ja, da så. 0 Siter
Gjest irrere Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Den må kunne fungere på 7-10 meter. Hm. Jeg er tom for forslag her nå 0 Siter
Gjest irrere Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, da så. Nå lo jeg, du virket litt skuffa hehe. Jeg skjønner jo at du synes at det var rasende festlig i forhold til din tanke før du visste at dette var hjelpemidler. 0 Siter
Sør Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Nå lo jeg, du virket litt skuffa hehe. Jeg skjønner jo at du synes at det var rasende festlig i forhold til din tanke før du visste at dette var hjelpemidler. Det *kunne* jo vært for folk med *virkelig* dårlig stedsans! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Skrevet 8. oktober 2010 Usj, jeg tror det er den der jeg har prøvd. Den reagerer ikke bare på plystring, den går av hver gang noen snakker med lys stemme. Helt umulig å ha i nærheten av to småjenter, med andre ord. ) Da står jeg over den:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er tom for forslag her nå Tusen takk for alle forslagene:-) Jeg forsetter å lete litt. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Nå lo jeg, du virket litt skuffa hehe. Jeg skjønner jo at du synes at det var rasende festlig i forhold til din tanke før du visste at dette var hjelpemidler. Hehe, ja, jeg så for meg denne i hylla på Clas Olsson. :-) 0 Siter
Blomstre Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Vet de har på Et enklere liv, men tror den koster skjorta og litt til.. Finnes sikkert på hjemmesiden *for lat til å sjekke for deg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.