Gå til innhold

Trenger en dings som blinker el. lager lyd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opprinnelig vil jeg helst ha en ting jeg kan trykke på for å få signalet, da jeg ikke har helt tro på at plystring er holdbart. Og at det skal begynne å pipe hvis og når en annen går forbi og plystrer. Men den var jo veldig billig, så kanskje jeg skal prøve likevel.

Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men den er så billig at den vel kan være verdt et forsøk om det ikke er mye plystrende mennesker i området du skal bruke den ;) Jeg hadde en tilsvarende på nøkkelknippet mitt for ca 20 år siden og der bare byttet jeg batteri. Den var billig og så billig ut, men funket til jeg fjernet den fra knippet og rotet den bort ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men den er så billig at den vel kan være verdt et forsøk om det ikke er mye plystrende mennesker i området du skal bruke den ;) Jeg hadde en tilsvarende på nøkkelknippet mitt for ca 20 år siden og der bare byttet jeg batteri. Den var billig og så billig ut, men funket til jeg fjernet den fra knippet og rotet den bort ;)

Den må kunne fungere på 7-10 meter. Hm.

Skrevet

Opprinnelig vil jeg helst ha en ting jeg kan trykke på for å få signalet, da jeg ikke har helt tro på at plystring er holdbart. Og at det skal begynne å pipe hvis og når en annen går forbi og plystrer. Men den var jo veldig billig, så kanskje jeg skal prøve likevel.

Usj, jeg tror det er den der jeg har prøvd. Den reagerer ikke bare på plystring, den går av hver gang noen snakker med lys stemme. Helt umulig å ha i nærheten av to småjenter, med andre ord.

:o)

Gjest verinoca
Skrevet

Dette er hjelpemidler for blinde/svaksynte.

Ja, da så.

Skrevet

Den må kunne fungere på 7-10 meter. Hm.

Jeg er tom for forslag her nå ;)

Skrevet

Ja, da så.

Nå lo jeg, du virket litt skuffa hehe. Jeg skjønner jo at du synes at det var rasende festlig i forhold til din tanke før du visste at dette var hjelpemidler.

Skrevet

Nå lo jeg, du virket litt skuffa hehe. Jeg skjønner jo at du synes at det var rasende festlig i forhold til din tanke før du visste at dette var hjelpemidler.

Det *kunne* jo vært for folk med *virkelig* dårlig stedsans! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Usj, jeg tror det er den der jeg har prøvd. Den reagerer ikke bare på plystring, den går av hver gang noen snakker med lys stemme. Helt umulig å ha i nærheten av to småjenter, med andre ord.

:o)

Da står jeg over den:-)

Skrevet

Jeg er tom for forslag her nå ;)

Tusen takk for alle forslagene:-) Jeg forsetter å lete litt.

Gjest verinoca
Skrevet

Hehe, ja, jeg så for meg denne i hylla på Clas Olsson. :-)

Skrevet

Vet de har på Et enklere liv, men tror den koster skjorta og litt til.. Finnes sikkert på hjemmesiden :) *for lat til å sjekke for deg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...