Gå til innhold

Skure-/pussekloss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse ned noen sprosser, og prøver å finne et redskap vi hadde en gang som var veldig grei til dette. Det er en slags kloss med håndtak der flaten under er veldig grov, som sandpapir, men det er ytterste lag i klossen som er så grovt, ikke løst papir utenpå. Mener å huske at det var håndtak på redskapet. Tror det var av merket Scotch.

Har spurt etter det på Montér og på Clas Olsson, uten resultat.

Noen som vet hvor en kan kjøpe det?

Videoannonse
Annonse
AneM1365380603
Skrevet

Mannen sier alle male- og byggforretninger selger det.

Skrevet

Mannen sier alle male- og byggforretninger selger det.

Alle, bortsett fra Montér da :-)

Vi får prøve Byggmakker i morgen!

Nå er veggene ferdig malte, halve taket i stua har fått to strøk, den andre ahlvparten ett strøk, og kjøkkenetaket ett strøk. Begge dørene er ferdige (unntatt sprossene i den ene), og vinduerene er ferdige.

Gjenstår altså ett strøk på kjøkkentaket og halve stuetaket (det er delt i to med drageren) + taklistene (der er grunnet).

I morgen etter takene er malt, tar vi helg og drar på en liten hyttetur. Er sliten jeg, selv om jeg ikke maler, bare ordner alt rundt (vasker, tørker etter på listene, maskerer, flytter rundt på møbler, rydder i skap og skuffer g kaster ting, ordner litt mat innimellom, ordner med ungene, får unna tøy osv)

Skrevet

Her selges de på Jernia:-)

Jernia har jeg ikke tenkt på :-) Takk for tips!

AneM1365380603
Skrevet

Alle, bortsett fra Montér da :-)

Vi får prøve Byggmakker i morgen!

Nå er veggene ferdig malte, halve taket i stua har fått to strøk, den andre ahlvparten ett strøk, og kjøkkenetaket ett strøk. Begge dørene er ferdige (unntatt sprossene i den ene), og vinduerene er ferdige.

Gjenstår altså ett strøk på kjøkkentaket og halve stuetaket (det er delt i to med drageren) + taklistene (der er grunnet).

I morgen etter takene er malt, tar vi helg og drar på en liten hyttetur. Er sliten jeg, selv om jeg ikke maler, bare ordner alt rundt (vasker, tørker etter på listene, maskerer, flytter rundt på møbler, rydder i skap og skuffer g kaster ting, ordner litt mat innimellom, ordner med ungene, får unna tøy osv)

Dere er flittige :) Vi er ferdige med alle rom inne, men begge har lyst til å kaste baderomsflisene en viss plass, hehe. Når vi ikke har annet å gjøre blir badet neste prosjekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...