Gå til innhold

Alkohol og Cipramil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har noen negativ reaksjon på AD og alkhol? Blir mye dårligere nå enn jeg ble før, selv etter bare en-to enheter. Har gått på medisinen noen år, men kjedelig når jeg ikke kan drikke noe uten å bli dårlig.

Skrevet

Har ikke merket noe til det. For meg handler det stort sett om dagsformen når jeg ser hvordan jeg reagerer på alkohol.

Begynte imidlertid på noen tillegsmeds for en tid tilbake, og etter det har jeg merket en tydelig dårligere toleranse for alkohol. Disse medsa gjør imidlertid livet mitt så mye bedre at jeg ikke synes jeg mister noe som helst ved å drikke mindre eller ingen alkohol.

Skrevet

Jeg kjenner ei som ikke kan drikke på det i det hele tatt fordi hun tolererer det så dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...