Gjest winda Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er alltid så trett (deprimert) om vinteren, sover, sover. I år tror jeg at jeg drar sørover og finner meg litt lys. Noen som vet hvor det er best å dra når man også sliter med endel ting psykisk, som å ikke tåle særlig stress osv? 0 Siter
Sør Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Spania og/eller Portugal, og diverse øyer som disse har. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest winda Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Spania og/eller Portugal, og diverse øyer som disse har. Med vennlig hilsen Kanskje det blir en ganske så øde øy, føler for det akkurat nå :-) 0 Siter
Sør Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Kanskje det blir en ganske så øde øy, føler for det akkurat nå :-) Pitcairn? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest winda Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Pitcairn? Med vennlig hilsen Ja, godt forslag. Ser det bor ca 50 personer der, så det burde bli bra :-) 0 Siter
Sør Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, godt forslag. Ser det bor ca 50 personer der, så det burde bli bra :-) De kan du sikkert få skremt vekk, slik at du får stedet for deg selv! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest winda Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 De kan du sikkert få skremt vekk, slik at du får stedet for deg selv! ;-) Med vennlig hilsen Hehe, skulle nesten tro du visste hvordan jeg ser ut :-). Blir nok en helt øde øy dette ja. Kommer sikkert på nyhetene at den har blitt folketom pga et uhyre som har tatt bolig der :-) 0 Siter
Sør Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Hehe, skulle nesten tro du visste hvordan jeg ser ut :-). Blir nok en helt øde øy dette ja. Kommer sikkert på nyhetene at den har blitt folketom pga et uhyre som har tatt bolig der :-) "Øy invadert av viking med dårlig stedsans"! ;-) (Dårlig stedsans siden de neppe vil tro at du planla å ende der.) ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.