Gå til innhold

Familie har trange kår???????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har de ikke spart flere tusen hver måned da, hvis jeg forstår deg rett? Da har de jo ikke dårlig råd!

ja...i tilfelle tannlege til 4 personer eller rep. på bilen som er ny eller andre plutselige ting som skulle dukke opp.Er veldig fornunftig alt sammen,men uff da blir det ikke mye igjen til å kose seg.Må jo ha Klær hver mnd og kose seg på byen,da blir det ikke mye igjen :0) De må jo leve livet litt også! Det forstår jeg også da, men de pengene skulle da holde mer enn nok .Man kan da virkelig ikke snakke om å ha dårlig råd.

ja...i tilfelle tannlege til 4 personer eller rep. på bilen som er ny eller andre plutselige ting som skulle dukke opp.Er veldig fornunftig alt sammen,men uff da blir det ikke mye igjen til å kose seg.Må jo ha Klær hver mnd og kose seg på byen,da blir det ikke mye igjen :0) De må jo leve livet litt også! Det forstår jeg også da, men de pengene skulle da holde mer enn nok .Man kan da virkelig ikke snakke om å ha dårlig råd.

"I tilfelle ditt og tilfelle datt", sånn er det ikke mange småbarnsfamilier som har muligheten til å tenke en gang!

Disse her trenger å stikke fingeren i jorda, en reality check!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...