Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 2 Voksne og 2 barn 3 år og 6 år. Når alle utgiftene er betalt...sparekontoen er plusset på med noen tusen ekstra hver mnd,så sitter Fam. igjen med 14.000 kr i mnd å leve for. Uffa meg !!! hva? er det lite???? 0 Siter
Sør Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Skulle det være en link med der? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Skulle det være en link med der? Med vennlig hilsen Nei. 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Hørtes da greit ut det... greit nok? Jeg har aldri hatt så mye penger å bruke i mnd. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg ville mene at det har romslige kår. 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg ville mene at det har romslige kår. veldig romslig mener nå jeg. Og enda så klager de! Blir helt matt av slike bortskjemte mennesker! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Nei. Du sier at det ikke mangler noen link. Men hvem er det da du snakker om? Og hvem er det de klager til? 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Du sier at det ikke mangler noen link. Men hvem er det da du snakker om? Og hvem er det de klager til? til meg 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Har de ikke spart flere tusen hver måned da, hvis jeg forstår deg rett? Da har de jo ikke dårlig råd! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Nei det er ikke lite. Sier de at det er lite, eller er det du som mener det? 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Nei det er ikke lite. Sier de at det er lite, eller er det du som mener det? Jeg syns det er kjempebra...skjønner ikke hva de klager over i det hele tatt! 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Har de ikke spart flere tusen hver måned da, hvis jeg forstår deg rett? Da har de jo ikke dårlig råd! ja...i tilfelle tannlege til 4 personer eller rep. på bilen som er ny eller andre plutselige ting som skulle dukke opp.Er veldig fornunftig alt sammen,men uff da blir det ikke mye igjen til å kose seg.Må jo ha Klær hver mnd og kose seg på byen,da blir det ikke mye igjen :0) De må jo leve livet litt også! Det forstår jeg også da, men de pengene skulle da holde mer enn nok .Man kan da virkelig ikke snakke om å ha dårlig råd. 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 ''hva? er det lite????'' Nei! enig :0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, det synes jeg er veldig mye, det burde du være fornøyd med. Andre har mindre før de har betalt regningene. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Høres vanvittig mye ut, spør du meg. I mange småbarnsfamilier er da også sparekonto et fremmedord. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 ja...i tilfelle tannlege til 4 personer eller rep. på bilen som er ny eller andre plutselige ting som skulle dukke opp.Er veldig fornunftig alt sammen,men uff da blir det ikke mye igjen til å kose seg.Må jo ha Klær hver mnd og kose seg på byen,da blir det ikke mye igjen :0) De må jo leve livet litt også! Det forstår jeg også da, men de pengene skulle da holde mer enn nok .Man kan da virkelig ikke snakke om å ha dårlig råd. "I tilfelle ditt og tilfelle datt", sånn er det ikke mange småbarnsfamilier som har muligheten til å tenke en gang! Disse her trenger å stikke fingeren i jorda, en reality check! 0 Siter
Gjest trise Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 "I tilfelle ditt og tilfelle datt", sånn er det ikke mange småbarnsfamilier som har muligheten til å tenke en gang! Disse her trenger å stikke fingeren i jorda, en reality check! Akkurat ja:0) Har lest dem teksten.0) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 greit nok? Jeg har aldri hatt så mye penger å bruke i mnd. Ikke jeg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.