Gjest iistu Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Er disperil og paracet i samme gruppe som voltaren??? nsaid??(husker ikke helt) 0 Siter
Sør Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, dette er helt forskjellige medisiner. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ikke nsaid Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 De er ikke i samme gruppe. Voltaren er et såkalt NSAID. 0 Siter
Gjest iistu Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Nei, dette er helt forskjellige medisiner. Med vennlig hilsen Bruker en del disperil mot hodepine og som blodfortynnende, men så leste jeg at NSAID kunne være en av årakene til alzheinmer, de forsker på det, så da måtte jeg bare spørre da vet du:=)) Takk for svar 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Bruker en del disperil mot hodepine og som blodfortynnende, men så leste jeg at NSAID kunne være en av årakene til alzheinmer, de forsker på det, så da måtte jeg bare spørre da vet du:=)) Takk for svar Jeg tror man skal ete myne NSAIDs før man risikerer dette. En Ibux nå og da er ikke farlig (så fremt man ikke er allergisk, har/har hatt magesår eller har astma). Å ta det hele tida derimot - det er ikke sunt. Vær obs på at all bruk av smertestillende mot hodepine i sin tur kan gi deg såkalt overforbrukshodepine. I det hele tatt bør du oppsøke legen din om du har mye hodepine eller andre smerter - hvis det ikke alt er utredet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.