Gå til innhold

medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er disperil og paracet i samme gruppe som voltaren??? nsaid??(husker ikke helt)

Skrevet

Nei, dette er helt forskjellige medisiner.

Med vennlig hilsen

Gjest ikke nsaid
Skrevet

De er ikke i samme gruppe. Voltaren er et såkalt NSAID.

Skrevet

Nei, dette er helt forskjellige medisiner.

Med vennlig hilsen

Bruker en del disperil mot hodepine og som blodfortynnende, men så leste jeg at NSAID kunne være en av årakene til alzheinmer, de forsker på det, så da måtte jeg bare spørre da vet du:=)) Takk for svar

Skrevet

Bruker en del disperil mot hodepine og som blodfortynnende, men så leste jeg at NSAID kunne være en av årakene til alzheinmer, de forsker på det, så da måtte jeg bare spørre da vet du:=)) Takk for svar

Jeg tror man skal ete myne NSAIDs før man risikerer dette. En Ibux nå og da er ikke farlig (så fremt man ikke er allergisk, har/har hatt magesår eller har astma). Å ta det hele tida derimot - det er ikke sunt. Vær obs på at all bruk av smertestillende mot hodepine i sin tur kan gi deg såkalt overforbrukshodepine. I det hele tatt bør du oppsøke legen din om du har mye hodepine eller andre smerter - hvis det ikke alt er utredet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...