Gjest ja dette er mitt nick Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Har gått til en og samme psykiater over mange år... Sliter med senvirkning av traumer i barne og ungdomsår. Og bruker 30 mg Cisordinol mot psykotiske tanker og forestillinger... Er gift og har ansvar for barn... Nå har psykiateren min blitt sykemeldt etter en operasjon, h*n skal være borte i ca 3 måneder... Kjenner at jeg sliter med å takle hverdagen uten behandling og har bl.a begynt å overspise og gått opp i vekt på noen få uker... Hvordan skal jeg takle å stå uten behandling i disse månende? Kjenner uro, fortvilelse og depresjon over situasjonen... Hva med meg nå? :-( 0 Siter
Tonette Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Dette er et spark bak for å begynne å ta ansvar for ditt eget liv! Du trenger ikke psykiateren din for å fungere. Dette klarer du! Fokuser på det positive i livet og de som er glade i deg. For barnet ditt er du den viktigste og den mest fantastiske personen i verden. Du blir elsket for at du er, og ikke for hva du gjør. Det å ha et barn er en vidunderlig gave Livet kan være utrolig slitsomt til tider, men også utrolig herlig. Skriv opp alt du er takknemlig for, og begynn gjerne hver dag med å se på listen, og før til nye ting etter vært. Lykke til videre, og stor oppmuntringsklem til deg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 1. Du kan prøve å få oppfølging av en psykistrisk sykepleier i kommunen. 2. Du kan høre med stedet psykiateren jobber, om noen annen kan gi deg time (ikke mulig om det er en privatpraktiserende solopraksis). 3. Du kan bestemme deg for å se på dette som din mulighet til å ta ansvar for deg selv og ditt liv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.