Gå til innhold

Bosetter kjørte på barn - LINK

Anbefalte innlegg

Dine spekulasjoner om hva andre mener om ditt og datt i andre sanmmenhenger og om helt andre saker, samt trang til bås-setting, vitner om et trangsynt menneske med stort generaliseringsbehov for å greie holde oversikt i sin kaotiske forestillingsverden. Altså omtrent det samme som du freser om at andre er.

Jeg har ikke kommentert en SHIT annet enn hva man ser på den aktuelle videoen, steiningen og flukten unna steinene, og ut av det greier du å fantasere frem hva jeg mener om Apartheid!!

Selv ikke blandt det bruneste grums på andre forum har jeg sett et mer forutinntatt menneske, med en selvinnsikt som grenser til det parodiske. Du overgår jo til og med læremesteren din.

Forsøk å svare, i stedet for slikt vås.

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

59

• ShitDiddelyDo

20

• filiokus81

8

• Mandolaika

3

Gjest Nord, ned og til helvetet

Forsøk å svare, i stedet for slikt vås.

Tilbake til saken: Hadde du foretrukket at denne bilisten blir skutt, eller langpint til døde ved steining? Du har tatt til orde for begge deler i tråden, så det kunne være greit å få det avklart.

ShitDiddelyDo

Dine spekulasjoner om hva andre mener om ditt og datt i andre sanmmenhenger og om helt andre saker, samt trang til bås-setting, vitner om et trangsynt menneske med stort generaliseringsbehov for å greie holde oversikt i sin kaotiske forestillingsverden. Altså omtrent det samme som du freser om at andre er.

Jeg har ikke kommentert en SHIT annet enn hva man ser på den aktuelle videoen, steiningen og flukten unna steinene, og ut av det greier du å fantasere frem hva jeg mener om Apartheid!!

Selv ikke blandt det bruneste grums på andre forum har jeg sett et mer forutinntatt menneske, med en selvinnsikt som grenser til det parodiske. Du overgår jo til og med læremesteren din.

Det var et spørsmål, kjære. Til og med et spørsmål jeg begrunnet.

Jeg tror du trenger å ta et norskkurs. Jeg vet de finnes.

Tilbake til saken: Hadde du foretrukket at denne bilisten blir skutt, eller langpint til døde ved steining? Du har tatt til orde for begge deler i tråden, så det kunne være greit å få det avklart.

Jeg foretrekker at okkupanten hadde holdt seg i eget land, så hadde han sluppet å ta stilling til det.

Det er jo hans eget ansvar.

Annonse

Jeg foretrekker at okkupanten hadde holdt seg i eget land, så hadde han sluppet å ta stilling til det.

Det er jo hans eget ansvar.

Usaklig piss. Videoen viser en akutt voldssituasjon hvor du tar åpent parti for voldsutøverne. Igjen: Hadde du foretrukket at denne bilisten blir skutt, eller langpint til døde ved steining? Du har tatt til orde for begge deler i tråden, så det kunne være greit å få det avklart.

Usaklig piss. Videoen viser en akutt voldssituasjon hvor du tar åpent parti for voldsutøverne. Igjen: Hadde du foretrukket at denne bilisten blir skutt, eller langpint til døde ved steining? Du har tatt til orde for begge deler i tråden, så det kunne være greit å få det avklart.

Det er han som er voldsutøveren - både som okkupant, og i at han kjører på unger.

At du forsøker å skylde på barn sier bare noe om deg.

Gjest Ja, shit er ordet.

Det var et spørsmål, kjære. Til og med et spørsmål jeg begrunnet.

Jeg tror du trenger å ta et norskkurs. Jeg vet de finnes.

Det var begrunnelsen din og årsaken til den jeg kommenterte. Du fremstår rett og slett som et nutcase.

Det er han som er voldsutøveren - både som okkupant, og i at han kjører på unger.

Jada,jada,jada, har fått med meg at steining i dine øyne ikke er vold, men rettferdig straff. Skal vi da bli endelig bli enige om at svaret på spørsmålet mitt er at du foretrekker langpining ved steining for bilisten?

Jada,jada,jada, har fått med meg at steining i dine øyne ikke er vold, men rettferdig straff. Skal vi da bli endelig bli enige om at svaret på spørsmålet mitt er at du foretrekker langpining ved steining for bilisten?

Har du noe seriøst å komme med?

Du bare repeterer og repeterer noe som for lengst er besvart.

Det er meget typisk for deg og dine - store i kjeften, men ingen argumenter.

Ser også at SDD har slått deg helt ut, slik at du ikke har noen svar.

Annonse

Har du noe seriøst å komme med?

Du bare repeterer og repeterer noe som for lengst er besvart.

Det er meget typisk for deg og dine - store i kjeften, men ingen argumenter.

Ser også at SDD har slått deg helt ut, slik at du ikke har noen svar.

Hahah SDD har kun slått seg selv, ingen andre. Du kan være ufrivillig morsom.

Nei! du har ikke svart på spørsmålet mitt i det hele tatt, Igjen: Hadde du foretrukket at denne bilisten blir skutt, eller langpint til døde ved steining? Du har tatt til orde for begge deler i tråden, så det kunne være greit å få det avklart.

Gjest lauring

'' og i at han kjører på unger.''

Dessverre ikke så lett å unngå det går de løper ut i gata rett foran bilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...