Gå til innhold

Bosetter kjørte på barn - LINK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

59

• ShitDiddelyDo

20

• filiokus81

8

• Mandolaika

3

Vrøvl, selv en person som trenger briller med styrke minus 10 ser at dette er en nødsitusjon. Du bruker uhellet som følger for alt den er verd til å spre ditt unynaserte pisspjatt om midtøstenkonflikten, krydret med hentydninger om at mannen burde være steinet ihjel eller bli skutt.

Regner du virkelig med å bli tatt seriøst?

Som sagt, ikke bare er han der ulovlig og som en okkupant som tar land, men han bremser ikke.

Han har valget ikke å være der.

Ungene er på eget land (det lille som er igjen av det)

Det er 100% hans ansvar.

Gjest Nord, ned og til helvetet

Som sagt, ikke bare er han der ulovlig og som en okkupant som tar land, men han bremser ikke.

Han har valget ikke å være der.

Ungene er på eget land (det lille som er igjen av det)

Det er 100% hans ansvar.

Videoen viser et intetanende menneske kjørende på en offentlig veg, som blir forsøkt skadd/drept med steiner.

Når man ser i standt til å skrive noe så korka forskrudd som i ditt siste innlegg må det være lov å stille spørsmål ved avsenderens mentale helse, eventuellt graden av promille.

ShitDiddelyDo

LOL joda, i ditt miljø kan man sikkert bli anklaget for å ha noe så uhørt som gangsyn. Rimelig ærlig i det minste.

''LOL joda, i ditt miljø kan man sikkert bli anklaget for å ha noe så uhørt som gangsyn. Rimelig ærlig i det minste.''

Jeg lurer mest på ditt miljø. Hvis dine holdninger er i nærheten av vanlige der må det være sære greier. Men du trives vel fortsatt på Antipsyk-forumet, og tror kanskje dette er virkeligheten.

Ellers har jeg aldri møtt din type andre steder enn på bar i Thailand. Der er det dog ganske mange av dere der dere sitter og hytter mot Norge og nordmenn og muslimer og norske kvinner og hvor lett det er for utlendinger å få trygden dere selv også har og bruker til å feie over tre damer i slengen før dere spyr ut deres versjon av FrPs program til eventuelle nye lyttere som måtte være dumme nok til å svare "jada, slå deg ned", når dere spør om det er ledig.

Ja, jeg lurer litt på ditt miljø, dersom du tror du representerer et vanlig miljø med vanlige holdninger og vanlige verdier.

Videoen viser et intetanende menneske kjørende på en offentlig veg, som blir forsøkt skadd/drept med steiner.

Når man ser i standt til å skrive noe så korka forskrudd som i ditt siste innlegg må det være lov å stille spørsmål ved avsenderens mentale helse, eventuellt graden av promille.

Det er ikke hans vei. Han er okkupant, akkurat som nazistene under 2. VK i Norge.

Støttet du opp om dem også?

Annonse

Gjest MayLynn

Hvor mange palestinere er drept?

Jeg tar ikke DEN diskusjonen med deg nei. Man kan vel trygt si at du er litt partisk - du ser vel bare en side i denne konflikten. Så jeg svarer ikke mer. (Venter på et voldsomt provoserende svar fra deg nå sånn at jeg skal svare alikevel...)

Jeg tar ikke DEN diskusjonen med deg nei. Man kan vel trygt si at du er litt partisk - du ser vel bare en side i denne konflikten. Så jeg svarer ikke mer. (Venter på et voldsomt provoserende svar fra deg nå sånn at jeg skal svare alikevel...)

Nei, jeg forstår du ikke vil diskutere.

Siste "runde" der resulterte i noe slikt som 1000 døde palestinere (hovedsakelig kvinner/barn/sivile) og 4 drepte israelere.

Når man så vet at personen som gir gass (!) for å kjøre ned barn, i tillegg begår internasjonal kriminalitet, er det egentlig "interessant" hvordan noen kan forsvare ham...

Det mest interessante er dog hvordan du kan skrive at jeg (som mener man ikke skal kjøre ned barn) er "partisk". Du er vel for å kjøre på dem?

Annonse

Gjest lauring

Det er ikke hans vei. Han er okkupant, akkurat som nazistene under 2. VK i Norge.

Støttet du opp om dem også?

Det er en annen diskusjon.

Men hadde Max Manus hoppet ut i veien og blitt kjørt ned av en tysker hadde det utelukkende vært hans egen skyld.

Det er en annen diskusjon.

Men hadde Max Manus hoppet ut i veien og blitt kjørt ned av en tysker hadde det utelukkende vært hans egen skyld.

Nei, det er ikke en annen diskusjon.

At han er okkupant og krigsforbryter sier jo masse om hva han mener om palestinere.

Gjest lauring

Åh! Hvordan vet du det?

I følge avisen ga han gass.

Det er egentlig bekymringsverdig hvordan du forsvarer krigsforbrytere.

''Åh! Hvordan vet du det?''

Tok en titt på videoen. Det burde du også gjøre.

''I følge avisen ga han gass.''

Du skal ikke tro alt du leser i avisen.

''Det er egentlig bekymringsverdig hvordan du forsvarer krigsforbrytere.''

Om han er en såkalt "krigsforbryter" (noe jeg ikke er enig i at han er) gjør han ikke mer skyldig i å treffe et barn som hopper ut i veien rett foran bilen som er i fart.

Aner virkelig ikke. Webben er en boltringsplass for alle slags psykoer. De kan være underholdende i små doser, men utrolig slitsomme i lengden.

Jøss, dette er jammen meg det første innlegget ditt i denne tråden jeg er hjertens enig i.

*humre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...