Gå til innhold

Bosetter kjørte på barn - LINK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

59

• ShitDiddelyDo

20

• filiokus81

8

• Mandolaika

3

''Åh! Hvordan vet du det?''

Tok en titt på videoen. Det burde du også gjøre.

''I følge avisen ga han gass.''

Du skal ikke tro alt du leser i avisen.

''Det er egentlig bekymringsverdig hvordan du forsvarer krigsforbrytere.''

Om han er en såkalt "krigsforbryter" (noe jeg ikke er enig i at han er) gjør han ikke mer skyldig i å treffe et barn som hopper ut i veien rett foran bilen som er i fart.

Jo, for de forsvarer deres eget land, som han forsøker å okkupere.

Enkelt og greit.

Gjest lauring

Aner virkelig ikke. Webben er en boltringsplass for alle slags psykoer. De kan være underholdende i små doser, men utrolig slitsomme i lengden.

''Aner virkelig ikke. Webben er en boltringsplass for alle slags psykoer. De kan være underholdende i små doser, men utrolig slitsomme i lengden.''

Noe må det være. Det er ikke normalt å holde på slik.

''Aner virkelig ikke. Webben er en boltringsplass for alle slags psykoer. De kan være underholdende i små doser, men utrolig slitsomme i lengden.''

Noe må det være. Det er ikke normalt å holde på slik.

Men likevel fortsetter du og fortsetter du og fortsetter du å forsvare krigsforbrytere som kjører ned unger.

Hvorfor?

Annonse

Hvor var mor og far når barna var ute å kastet stein på folk? Satt hjemme og håpet på at barna skulle bli de neste martyrene?

Hvem vet? Som Sør sier, de kan allerede være ekspedert av israelere. Kan hende laget de middag, kanskje fulgte de andre og yngre barn rundt for å hindre at de ble trakassert av bosettere.

Jeg foreslår at vi konsentrerer diskusjonen rundt det vi vet, og ikke drar inn slike antakelser.

Gjest Nord, ned og til helvetet

Ta en titt på videoen du.

Og slutt med dette "krigsforbryter" tullet.

Etter mer enn 10 år som notorisk løgner og sjarlatan på DOL, må du da ikke regne med at psykoen sånt helt ut av løse lufta skal begynne å interessere seg for hva som faktisk skjer i virkelighetens verden, eller i denne videoen.

Krigsforbrytelsen består i okkupasjon av andre mennesker landområder, og alt som han gjør der.

Det finnes noen sterke ord som bør forbli sterke. Dette er ord som voldtekt, incest, mobbing, katastrofe, krigsforbrytelse. Jeg mener at ingen er tjent med at det går inflasjon i bruken og dermed betydningen av dem.

Å kalle en menig/vanlig okkupant for en krigsforbryter, er en slik utvanning som svekker kraften i ord som skal forbli kraftige.

Gjest Nord, ned og til helvetet

Det finnes noen sterke ord som bør forbli sterke. Dette er ord som voldtekt, incest, mobbing, katastrofe, krigsforbrytelse. Jeg mener at ingen er tjent med at det går inflasjon i bruken og dermed betydningen av dem.

Å kalle en menig/vanlig okkupant for en krigsforbryter, er en slik utvanning som svekker kraften i ord som skal forbli kraftige.

Regn ikke med at en fyr som allerede for et tiår siden gjorde ord som rasist og brunskjorte til hedersbetegnelser på DOL skal fatte det du skriver.

"Vanlig" okkupant?? Hva er det for en betegnelse?

"Var det en kaldblodig morder som drepte JFK? - Neida, det var bare en vanlig drapsmann".

Slik jeg forstod det er han lederen for bosetterne.

Jeg lar det ikke gå "inflasjon" i ordbruk, men lederen for folk som okkuperer andres land (og gjør det de gjør) kommer i en slik kategori. Dette er en av de største årsakene til en av verdens farligste konflikter.

Med vennlig hilsen

Annonse

Slik jeg forstod det er han lederen for bosetterne.

Jeg lar det ikke gå "inflasjon" i ordbruk, men lederen for folk som okkuperer andres land (og gjør det de gjør) kommer i en slik kategori. Dette er en av de største årsakene til en av verdens farligste konflikter.

Med vennlig hilsen

Så du mener at dersom noen tok han med til Haag, er det sannsynlig at han ville bli dømt?

Så du mener at dersom noen tok han med til Haag, er det sannsynlig at han ville bli dømt?

Det er mange israelere som ikke kan reise noe sted, akkurat på grunn av det. Jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om han er en av dem, men jeg vil tro han er i risikosonen dersom han reiste utenfor Israel.

Med vennlig hilsen

Gjest lauring

Det er mange israelere som ikke kan reise noe sted, akkurat på grunn av det. Jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om han er en av dem, men jeg vil tro han er i risikosonen dersom han reiste utenfor Israel.

Med vennlig hilsen

'' jeg vil tro''

Og det holdet virkelig ikke.

Gjest lauring

Nei, det er ikke en annen diskusjon.

At han er okkupant og krigsforbryter sier jo masse om hva han mener om palestinere.

Denne ulykken hadde ikke skjedd hvis de pøblete barna ikke hadde stått midt i veien og kastet stein. De har selv 100% skyld i ulykken.

Gjest lauring

Men likevel fortsetter du og fortsetter du og fortsetter du å forsvare krigsforbrytere som kjører ned unger.

Hvorfor?

Jeg er ikke den som daglig skriver 100-vis av innlegg på DOL.

Og det er du som feilaktig kaller mannen "krigsforbryter". Jeg hevder at mannen ikke er skyld i ulykken som skjedde pga barn som hoppet ut i veien rett foran en bil i fart. Mannen forsøkte virkelig å svinge unna, før han stoppet.

Har du nå sett den meget omtalte videoen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...