villelilje Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg vurderer å flytte til til Sør-Europa neste år for å studere. Jeg har bulimi og sliter med depresjon, så trenger oppfølging i den tiden jeg er der. Hvordan går man fram for å finne en autorisert psykiater (evt. psykolog) utenfor Norges grenser? Er det lange ventelister? En norsktalende hadde vært å foretrekke, men jeg kan også kommunisere bra på engelsk. Beklager hvis dette er en dobbelpost! Har allerede prøvd å poste, men virket ikke som om det ble registrert. 0 Siter
rose23 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Dette praktiseres ulikt fra land til land. Sør-Europa er stort! 0 Siter
villelilje Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Skrevet 11. oktober 2010 Dette praktiseres ulikt fra land til land. Sør-Europa er stort! Jeg vet! Har ikke lyst til å gå for mye i detalj her. Skulle bare ønske jeg visste hvor man i det hele tatt begynner letingen. Viktig for meg å ha dette i orden FØR jeg evt. reiser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.