Gå til innhold

blødning etter sex

Anbefalte innlegg

Gjest nikita19
Skrevet

heisann , jeg er en jente på 19 år. jeg å min kjæreste har vert sammen i over 1 år. men i det siste når vi har hatt sex har jeg fått blødninger etterpå, som kan virke som mensen men det har skjedd opp til flere ganger nå da jeg ikke skal ha mensen i det hele tatt. jeg har også i det siste fått en slags krampe under ribbebeine helt nederst mot magen , det er så utroli ondt at jeg holder på å grine de gangene jeg får det. lurer på om dere vet hva dette kan værE?

Skrevet

Dette tror jeg jeg hadde gått til legen med. Eller enda bedre, en gynekolog. Du skal ikke blø etter sex.

Skrevet

Vanskelig å si hva det er, men ja - jeg ville fått det sjekket. Få fastlegen din til å se på det eller få henvisning til gynekolog. Som regel er det ikke noe farlig, men når dette er et nytt problem og du har smerter er det grunner nok til å få det undersøkt.

Ta også å se litt i gyn. forumet her på DOL. Jeg tror det er postet om lignende problemstillinger der - men ikke la det holde deg fra å få det undersøkt.

Skrevet

Prøv i første omgang å bruke et glidemiddel.( Kanskje får du småblødninger pga stor friksjon). Du kan påføre dette før dere skal ha sex uten at typen din trenger å vite det. Ikke kjøp det klisset de selger på apoteket. Kjøp fra kondomeriet evt fra nett.

Hvis det ikke hjelper så ta kontakt med lege..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...