Gjest nikita19 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 heisann , jeg er en jente på 19 år. jeg å min kjæreste har vert sammen i over 1 år. men i det siste når vi har hatt sex har jeg fått blødninger etterpå, som kan virke som mensen men det har skjedd opp til flere ganger nå da jeg ikke skal ha mensen i det hele tatt. jeg har også i det siste fått en slags krampe under ribbebeine helt nederst mot magen , det er så utroli ondt at jeg holder på å grine de gangene jeg får det. lurer på om dere vet hva dette kan værE? 0 Siter
Gjest kvilde Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Dette tror jeg jeg hadde gått til legen med. Eller enda bedre, en gynekolog. Du skal ikke blø etter sex. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Vanskelig å si hva det er, men ja - jeg ville fått det sjekket. Få fastlegen din til å se på det eller få henvisning til gynekolog. Som regel er det ikke noe farlig, men når dette er et nytt problem og du har smerter er det grunner nok til å få det undersøkt. Ta også å se litt i gyn. forumet her på DOL. Jeg tror det er postet om lignende problemstillinger der - men ikke la det holde deg fra å få det undersøkt. 0 Siter
tøytiger Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Prøv i første omgang å bruke et glidemiddel.( Kanskje får du småblødninger pga stor friksjon). Du kan påføre dette før dere skal ha sex uten at typen din trenger å vite det. Ikke kjøp det klisset de selger på apoteket. Kjøp fra kondomeriet evt fra nett. Hvis det ikke hjelper så ta kontakt med lege.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.