Gjest det lurer jeg på i dag Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Startet opp med SSRI for en uke siden. Jeg har ikke stort med bivirkninger, og startet opp med en lav dose. Jeg leser enkelte steder på nettet at bivirkningene er et tegn på at medisinen virker. Er det sant? Lover dette dårlig for meg siden jeg er så bivirkningsfri? 0 Siter
lealaus Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg for min del har hatt best virkning på de medisinene jeg har hatt minst/ingen bivirkninger av. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 De fleste pasientene har det heldigvis som deg :-) - og de blir friske. 0 Siter
Gjest det lurer jeg på i dag Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 De fleste pasientene har det heldigvis som deg :-) - og de blir friske. Å, nå ble jeg glad:o) Det er bare gått en uke, men jeg stresser litt etter å kjenne bedring. Gikk opp til 50 mg i dag, så det er i tidligste laget. Jeg vil så inderlig at dette skal fungere for meg. Takk for oppmuntrende svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.