Gå til innhold

Hva er det med blottere?

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Rosenkranz

''Kan hende om du hadde homofobi og en skikkelig lærhomse kom bort til deg og viste frem stasen sin så hadde du også blitt redd? Bare for å sette frem en liten sammenligning.''

Dette hadde jeg i hvert fall syntes var hysterisk morsomt. Ikke bare fikk jeg se en vaskeekte lærhomse som snytt ut av The Village People, men i tillegg dro han frem hele stasen. Det ville blitt en utrolig god historie. :)

Jeg kan forstå at det er skremmende for dere kvinner dersom en blotter løper etter dere med full ereksjon, men jeg kan ikke forstå at en blotter som bare blotter seg, og så vidt jeg har forstått pleier ikke engang disse folka å ha ereksjon, skal skremme andre enn Apelthun Sæle-slekta.

Og ærlig talt: Jeg heier på alle som skremmer dem. :)

Det er jo tross alt et våpen dere veiver med,

det er jo "kølla" vi snakker om ;-)

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Missimo

16

• ShitDiddelyDo

13

• 200eek

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Blotting skjer jo på nettet hele tia.

Husker den tia jeg var singel og jeg chatta med menn,

så var d titt og ofte de maste om webcam...

og hvorfor? Ikke for å se hvordan jeg så ut - neida!

men vise frem stasen min og håpe jeg ble så tent at jeg ville vise det jeg hadde!

ufyselige mannfolk!!!

Ja, jeg har hørt, og sett, at det der er et ganske vanlig mannfolkfenomen.

Snodige greier, men det kan muligens være med på å forklare hvorfor disse folka er single.

Men så vidt jeg leser i avisa er det også veldig vanlig at jenter bretter seg ut på diverse nettsider.

Blottere som fyren i linken over gjør det på mange måter fortsatt manuelt. Litt som mennesker som fortsatt tviholder på sin gamle VHS-spiller.

Noen burde kanskje tipse dem om den teknologiske utviklinga.

Blotting er ekkelt. Men i rettferdighetens navn. Hvorfor er det ingen som nevner kvinnelige blottere? Kvinner som blotter plutselig uventet pupper på TV for eksempel? Eller kvinner som står å stripper uventet? Jeg synes de er minst like ekle som en mann som blotter seg og de burde ha samme straff som mennene som blotter seg.

Gjest Frk Rosenkranz

Blotting er ekkelt. Men i rettferdighetens navn. Hvorfor er det ingen som nevner kvinnelige blottere? Kvinner som blotter plutselig uventet pupper på TV for eksempel? Eller kvinner som står å stripper uventet? Jeg synes de er minst like ekle som en mann som blotter seg og de burde ha samme straff som mennene som blotter seg.

Samme sier jeg, men de fleste menn har ikke noe i mot å se naken kvinnehud. Menner litt mer skremmende for kvinner. Kanskje noe med at vi er det svake kjønn. Dessuten er ikke kvinner så seksuelle som menn, menn tenker jo på sex mesteparten av tiden sies det, så om de plutselig får se en naken kvinne - hohoooooooi det må da være alle menns drøm.

Må være homofil han som ville anmelde en slik kvinne:D

Samme sier jeg, men de fleste menn har ikke noe i mot å se naken kvinnehud. Menner litt mer skremmende for kvinner. Kanskje noe med at vi er det svake kjønn. Dessuten er ikke kvinner så seksuelle som menn, menn tenker jo på sex mesteparten av tiden sies det, så om de plutselig får se en naken kvinne - hohoooooooi det må da være alle menns drøm.

Hvis menn får inntrykk av at andre tror de er homofil om de synes det er ekkelt om en kvinne plutselig blotter seg så er det ikke rart at de heller ikke våger å si noe.

Menn er ulike akkuratt som kvinner og jeg tror ikke de tenker så mye på sex som du hevder selv om sikkert noen undersøkelser kan hevde det.

Annonse

''Kan hende om du hadde homofobi og en skikkelig lærhomse kom bort til deg og viste frem stasen sin så hadde du også blitt redd? Bare for å sette frem en liten sammenligning.''

Dette hadde jeg i hvert fall syntes var hysterisk morsomt. Ikke bare fikk jeg se en vaskeekte lærhomse som snytt ut av The Village People, men i tillegg dro han frem hele stasen. Det ville blitt en utrolig god historie. :)

Jeg kan forstå at det er skremmende for dere kvinner dersom en blotter løper etter dere med full ereksjon, men jeg kan ikke forstå at en blotter som bare blotter seg, og så vidt jeg har forstått pleier ikke engang disse folka å ha ereksjon, skal skremme andre enn Apelthun Sæle-slekta.

Og ærlig talt: Jeg heier på alle som skremmer dem. :)

''Jeg kan forstå at det er skremmende for dere kvinner dersom en blotter løper etter dere med full ereksjon, men jeg kan ikke forstå at en blotter som bare blotter seg, og så vidt jeg har forstått pleier ikke engang disse folka å ha ereksjon, skal skremme andre enn Apelthun Sæle-slekta. ''

Det finnes jo mange slags blottere.

En av dem jeg har vært nutsatt for, kunne bare fremvise en slapp tiss. Ikke skremmende.

Men en gang satt jeg sent en kveld alene inne på Sognsvannsbanen sammen med en som viste seg å være en annen type blotter: Han nistirret på meg hele tiden, og satte seg på skrå overfor meg. Jeg tok fram en bok og leste i den og forsøkte så godt jeg kunne å ignorere ham.

Men øyekroken oppdaget bevegelse, og der satt fyren med hele stasen ute - erigert - og runket! Hele tiden mens han så på meg med åpen munn.

Jeg klappet sammen boka og gikk fremover i vognen. Så stoppet banen på en stasjon, og ettersom jeg sto ved døra foran i denne vogna, trodde kanskje fyren at jeg skulle av, for han gikk av gjennom døra bak.

Da satt jeg på videre, men jeg må si at hjertet hoppet noen ekstra slag, da, gitt, og IKKE fordi fyren var hot!

''Menner litt mer skremmende for kvinner. Kanskje noe med at vi er det svake kjønn. Dessuten er ikke kvinner så seksuelle som menn, menn tenker jo på sex mesteparten av tiden sies det, så om de plutselig får se en naken kvinne - hohoooooooi det må da være alle menns drøm. Må være homofil han som ville anmelde en slik kvinne:D''

Hmm, har som sedvanlig ikke lest heile tråden, men må bare si at dette var en usedvanlig stereotyp framstilling som jeg heldigvis ikke kjenner meg igjen i...

Annonse

''Jeg kan forstå at det er skremmende for dere kvinner dersom en blotter løper etter dere med full ereksjon, men jeg kan ikke forstå at en blotter som bare blotter seg, og så vidt jeg har forstått pleier ikke engang disse folka å ha ereksjon, skal skremme andre enn Apelthun Sæle-slekta. ''

Det finnes jo mange slags blottere.

En av dem jeg har vært nutsatt for, kunne bare fremvise en slapp tiss. Ikke skremmende.

Men en gang satt jeg sent en kveld alene inne på Sognsvannsbanen sammen med en som viste seg å være en annen type blotter: Han nistirret på meg hele tiden, og satte seg på skrå overfor meg. Jeg tok fram en bok og leste i den og forsøkte så godt jeg kunne å ignorere ham.

Men øyekroken oppdaget bevegelse, og der satt fyren med hele stasen ute - erigert - og runket! Hele tiden mens han så på meg med åpen munn.

Jeg klappet sammen boka og gikk fremover i vognen. Så stoppet banen på en stasjon, og ettersom jeg sto ved døra foran i denne vogna, trodde kanskje fyren at jeg skulle av, for han gikk av gjennom døra bak.

Da satt jeg på videre, men jeg må si at hjertet hoppet noen ekstra slag, da, gitt, og IKKE fordi fyren var hot!

ÆSJ! For en gris :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...