Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anså det som tilstrekkelig å lese halvparten av innlegget for å komme med noen forslag:

1. Hva med å skifte jobb?

2. Hvis det ikke er mulig, så kan du jo utvikle noen tilsvarende irriterende vaner slik at han finner det nærliggende å skifte jobb?

3. Hvis ingen av disse alterantivene er mulig, så kan du enten begynne med yoga, oppmerksomhetstrening eller annet som sies å gjøre deg avslappet og avbalansert...

4. Og hvis heller ikke dette fungerer, så får du kontakte NHD for noen timer med metakognitiv terapi - alternativt noen virksomme medikamneter.

(5. Jeg hadde egentlig lyst til å foreslå utlegging av rottegift som første alternativ, men så er det vel ikke lov å oppfordre til kriminelle handlinger, så jeg lot det være.)

Useriøs hilsen fra

Jeg holder en knapp på nummer to, men femmeren frister også må jeg innrømme. Nhd skal ikke blandes inn, det er nå i alle fall sikkert. Best som det er har han gitt meg en alvorlig personlighetsforstyrrelse eller noe annet skummelt, og da har jeg plutselig fullt opp med alt annet enn å hevne meg på gnagsåret. Det bør jo ikke skje.

Det er veldig hyggelig av deg å engasjere deg så sterkt, altså. Jeg blir nesten rørt her jeg sitter.

Da var det bare å pønske ut hva jeg kan gjøre som irriterer vettet av reka. Å lime sammen jekslene hans kan gi ønsket effekt, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få til det.

Jøss, jeg trodde først at du skrev om en tidligere kollega av meg, men gnagsåret mitt hadde ikke kone, og kan umulig ha fått seg det siden sist, så det er nok flere av samme sorten - utrolig nok.

Uansett kan jeg dele et løsningsforslag for deg: Jeg tilta til slutt i vinkel en gang han virkelig trampet over grensene mine, og ga ham en overhøvling som endte med at han begynte å grine. Det var vakkert å se på. Etter det holdt han seg, merkelig nok, unna. Anbefales.

Hehe, fikk du ham virkelig til å grine? Det er jo mesterlig! Jeg er stum av beundring:)

Jeg tror ikke det går an få til noe sånt med denne her. Han er et teflonmenneske.

Jeg har lurt på hvor det ble av George Costanza etter at de la ned serien...;-)

All mulig sympati til deg!!

Takk, dere er så forståelsesfulle altså. Det hjelper veldig å få gnåle litt om seg og sitt. OMG! Er jeg i ferd med å bli som ham...?

:/

Annonse

Du imponerer! Jeg skulle gjerne hatt situasjonen beskrevet, for det er sikkert nyttig (og underholdende!!!) lesning for andre som sliter med gnagsår. Jeg som trodde du var alltid korrekt, med plisseskjørt og perlekjede ;-)

Hahaha! Perlekjede har jeg aldri eid, og plisseskjørt hadde jeg sist da jeg var sju.

Hehe, fikk du ham virkelig til å grine? Det er jo mesterlig! Jeg er stum av beundring:)

Jeg tror ikke det går an få til noe sånt med denne her. Han er et teflonmenneske.

''Jeg tror ikke det går an få til noe sånt med denne her. Han er et teflonmenneske.''

Neida, du må bare kanalisere all irritasjon og forbannelse på en skikkelig måte, så klarer du det, skal du se.

*klapper oppmuntrende på skulder*

Caloni Makaroni

Jeg holder en knapp på nummer to, men femmeren frister også må jeg innrømme. Nhd skal ikke blandes inn, det er nå i alle fall sikkert. Best som det er har han gitt meg en alvorlig personlighetsforstyrrelse eller noe annet skummelt, og da har jeg plutselig fullt opp med alt annet enn å hevne meg på gnagsåret. Det bør jo ikke skje.

Det er veldig hyggelig av deg å engasjere deg så sterkt, altså. Jeg blir nesten rørt her jeg sitter.

Da var det bare å pønske ut hva jeg kan gjøre som irriterer vettet av reka. Å lime sammen jekslene hans kan gi ønsket effekt, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få til det.

Enkelt - bland litt superlim sammen med rottegiften! Sånn med to komponenter, sånn at etter litt tygging så har de møtt hverandre og reagerer :D

Enkelt - bland litt superlim sammen med rottegiften! Sånn med to komponenter, sånn at etter litt tygging så har de møtt hverandre og reagerer :D

''Enkelt - bland litt superlim sammen med rottegiften! Sånn med to komponenter, sånn at etter litt tygging så har de møtt hverandre og reagerer :D''

God plan! Særlig hvis det bakes inn i en muffin og tonie forteller at denne har hun bakt nettopp til sin superkollega.

Caloni Makaroni

''Enkelt - bland litt superlim sammen med rottegiften! Sånn med to komponenter, sånn at etter litt tygging så har de møtt hverandre og reagerer :D''

God plan! Særlig hvis det bakes inn i en muffin og tonie forteller at denne har hun bakt nettopp til sin superkollega.

Mm! Fordi han er så snill og flink i alt og kjenner så mange kjendiser!

Det er så hjerteløst at jeg bare må applaudere. Pratemaskinen kan ikke få klemt ut et lite "hjelp" engang! Det bor mye faenskap i oss prektige doldamer. Man bør ikke kødde med oss;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...