Dorthe Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Oj, du sitter med andre ord på en gullgruve. Kult! Kan du hooke meg opp med han(?) etterpå?:-) Kos deg på tur!:-) Du får komme på besøk når han kommer hit, men han er den eldste fetteren min så han er kanskje i eldste laget. 0 Siter
ariadne Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Altså jeg skal nok mest høre blues og drikke vin. Og jeg gleder meg noe voldsomt. Ikke sant! Herlig! 0 Siter
Parasoll Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Wæow, nå tok du ledelsen før morsan. Rombeporfyr skiller seg ut. ''Jeg er ikke så flink på å identifisere de enkelte mineralene nei. Og ikke alle slags bergarter heller, selv om jeg kjenner til granitt, rombeporfyr, gneis, larvikitt, basalt, drammensgranitt, nordmarkitt, alunskifer, sandstein, marmor.'' Utrolig! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Mitt forhold til geologi ble ødelagt av en overivrig lærer i 7.klasse. Det eneste jeg husker fra mange og laaaaange timer er (talefeil inkludert): Kambdium-oldovisium-silul-tiden. For meg er gråstein, gråstein. Kan identifisere flint og endel edelstener 0 Siter
cathlin Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Skrevet 14. oktober 2010 Mitt forhold til geologi ble ødelagt av en overivrig lærer i 7.klasse. Det eneste jeg husker fra mange og laaaaange timer er (talefeil inkludert): Kambdium-oldovisium-silul-tiden. For meg er gråstein, gråstein. Kan identifisere flint og endel edelstener ''For meg er gråstein, gråstein.'' Du er heldig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.