Gå til innhold

FU: Hva er ditt forhold til stein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, du sitter med andre ord på en gullgruve. Kult! Kan du hooke meg opp med han(?) etterpå?:-)

Kos deg på tur!:-)

Du får komme på besøk når han kommer hit, men han er den eldste fetteren min så han er kanskje i eldste laget.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

24

• Dorthe

10

• morsan

9

• ariadne

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altså jeg skal nok mest høre blues og drikke vin. Og jeg gleder meg noe voldsomt.

Ikke sant! Herlig! :)

Skrevet

Wæow, nå tok du ledelsen før morsan. Rombeporfyr skiller seg ut.

''Jeg er ikke så flink på å identifisere de enkelte mineralene nei. Og ikke alle slags bergarter heller, selv om jeg kjenner til granitt, rombeporfyr, gneis, larvikitt, basalt, drammensgranitt, nordmarkitt, alunskifer, sandstein, marmor.''

Utrolig!

:-)

Skrevet

Mitt forhold til geologi ble ødelagt av en overivrig lærer i 7.klasse. Det eneste jeg husker fra mange og laaaaange timer er (talefeil inkludert): Kambdium-oldovisium-silul-tiden.

For meg er gråstein, gråstein. Kan identifisere flint og endel edelstener ;)

Skrevet

Mitt forhold til geologi ble ødelagt av en overivrig lærer i 7.klasse. Det eneste jeg husker fra mange og laaaaange timer er (talefeil inkludert): Kambdium-oldovisium-silul-tiden.

For meg er gråstein, gråstein. Kan identifisere flint og endel edelstener ;)

''For meg er gråstein, gråstein.''

Du er heldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...